رصد بازار خودروهای داخلی؛

رشد قیمت ایران‌خودرویی‌ها در بازار + جدول

کدخبر: ۴۱۹۵۸۷
​با شمارش معکوس برگزاری سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری بازار خودرو تا زمان مشخص شدن نتایج انتخابات قفل شد.
رشد قیمت ایران‌خودرویی‌ها در بازار + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ در حالی فعالان بازار خودرو خبر از نبود عرضه و تقاضا در بازار می دهند که ارزیابی محصولات پرطرفدار ایران خودرو از رشد قیمت محصولات این شرکت حکایت دارد. براساس رصد بازار خودرو در میان محصولات پرطرفدار ایران خودرو امروز «سمندLX»، «سمند LX با موتور EF7»، «پژو 206 تیپ 2» و « پژو 206 تیپ 5» با رشد قیمت در بازار عرضه شدند.

رشد قیمت برخی از محصولات پرطرفدار ایران خودرو در بازار در حالی رقم خورده که به گفته فعالان بازار با توجه به نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری در بازار معامله ای صورت نمی گیرد و بازار خودرو قفل شده است.

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، « سمندLX » ، «سمند LX با موتور EF7» و «سمند سورن» اشاره کرد.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان محصولات ایران خودرو امروز بیشترین رشد قیمت به «سمند LX» اختصاص داشته و قیمت این خودرو با رشد 4 میلیونی به 195 میلیون تومان رسید. قیمت «سمند LX با موتورEF7» نیز امروز با افزایش یک میلیونی به 210 میلیون تومان رسید. براساس ارزیابی ها امروز «سمند سورن» نیز بدون تغییر در بازار با قیمت 242 میلیون تومان عرضه شد.

از سوی دیگر  توجه به ارزیابی بازار خودرو می توان گفت در میان خانواده محصولات پژو 206 نیز امروز قیمت «پژو 206 تیپ 2» با افزایش دو میلیونی به 208 میلیون تومان عرضه شد. «پژو 206 تیپ 5» نیز رشد یک میلیونی را تجربه کرد و قیمت آن به 260 میلیون تومان رسید.  اما «206 صندوقدار» نیز بدون تغییر قیمت در بازار 246 میلیون تومان عرضه شد.   

ایران 26

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید