رصد بازار خودروهای داخلی؛

تخت گاز قیمتی ایران‌خودرویی‌ها + جدول قیمت

کدخبر: ۴۲۲۹۹۴
اقتصادنیوز: رصد بازار محصولات پرطرفدار ایران خودرو در 9 تیر 1400 از تداوم افزایش قیمت برخی از محصولات این شرکت حکایت دارد.
تخت گاز قیمتی ایران‌خودرویی‌ها + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ارزیابی های صورت گرفته از بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان محصولات پرطرفدار این شرکت امروز «سمند LX با موتور EF7» ، «سمندLX» و «پژو تیپ 2» با رشد قیمت در بازار عرضه شدند.

به گفته فعالان بازار خودرو نوسان قیمت در بازار خودرو را می توان به نوسان در بازار دلار نسبت داد، هرچند عوامل دیگری مانند انتظار برای اعلام نتایج مذاکرات هسته ای و تعیین کابینه دولت سیزدهم در حال حاضر بیش از نوسان دلار بر بازار خودرو اثرگذار بوده است.    

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، «سمندLX» ، «سمند LX با موتور EF7» و «سمند سورن» اشاره کرد.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان محصولات ایران خودرو «سمند LX با موتور EF7» امروز با افزایش دو میلیون تومانی در بازار عرضه شد تا به این طریق نوار افزایش قیمت این خودرو پاره نشود. این خودرو طی هفته های اخیر به دفعات با افزایش قیمت در بازار عرضه شد و قیمت آن امروز در بازار به 223 میلیون تومان رسید. افزایش قیمت «سمند LX» نیز امروز یک میلیون تومان بود و قیمت این خودرو در بازار به 204 میلیون تومان رسید. از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که  «سمند سورن»  نیز امروز افزایش قیمتی در بازار  نداشت و قیمت آن به  243 میلیون تومان رسیده است.

از سوی دیگر  با توجه به ارزیابی بازار خودرو می‌توان گفت در میان خانواده محصولات پژو 206 نیز امروز «پژو 206 تیپ 2» نیز با افزایش یک میلیونی قیمت در بازار عرضه شد و  قیمت  آن به 214 میلیون تومان رسید.  اما «پژو 206 تیپ 5» نیز بدون تغییر در بازار 261 میلیون تومان قیمت گذاری شد و «206 صندوقدار» نیز بدون تغییر در بازار 247 میلیون تومان عرضه شد.

ایران 9

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید