رصد بازار خودروهای داخلی؛

206 تیپ 2 در بازار 245 میلیونی شد + جدول

کدخبر: ۴۳۳۸۳۹
اقتصادنیوز : بازار ایران خودرویی ها امروز با رشد یک تا دو میلیون تومان اولین روز تعطیلات را آغاز کردند.
 206 تیپ 2 در بازار 245 میلیونی شد + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ رصد بازار خودروهای پرتیراژ ایران خودرو نشان از آن دارد که افزایش قیمت دلار در بازار عمده عاملی است که موجب شده تا بازار خودرو طعم افزایش قیمت را بچشد.

به گفته فعالان بازار خودرو ، نوسان رو به بالای نرخ دلار این روزها موجب عدم اطمینان میان خریداران و فروشندگان شده، بطوریکه هم خریدار و هم فروشنده در بازار عقب نشینی کرده اند و در بازار رغبتی برای خرید و فروش وجود ندارد. فعالان بازار خودرو بر این نکته  تاکید می کنند که نوسان نرخ دلار موجب شده تا خریدار از ترس خرید گران اقدام به خرید نکند و فروشنده نیز با حساب سرانگشتی افزایش قیمت روزانه خودرو از عرضه خودرو در بازار خوداری کند. با این شرایط بازار طی روزهای اخیر روز آرام به خود ندیده است.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان پرتیراژهای ایران خودرو امروز«سمندLX »، «سمند LX با موتورEF7 » و «پژو 206 تیپ 2» در بازار افزایش قیمت داشته اند.

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، «سمندLX » ، «سمند LX با موتورEF7 » و «سمند سورن» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان محصولات ایران خودرو امروز «پژو 206 تیپ 2» که هفته گذشته رکورددار افزایش قیمت در بازار بود و در هفته گذشته رشد 11 میلیونی را در بازار ثبت کرد امروز رشد دو میلیون تومانی در بازار داشت.

«سمند LX» نیز امروز رشد دو میلیونی در بازار داشت و رشد قیمت «سمند LX با موتورEF7»  نیز در بازار به یک میلیون تومان رسید.   

با این شرایط امروز «پژو 206 تیپ 2» در بازار 245 میلیون تومان و «سمندLX » هم در بازار 230 میلیون قیمت گذاری شدند و قیمت «سمند LX با موتورEF7» نیز در بازار  به 254 میلیون تومان رسید.  

با توجه به ارزیابی بازار می توان گفت سایر محصولات ایران خودرو امروز در بازار افزایش قیمت نداشتند. ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «سمند سورن» در بازار 260 میلیون تومان، « پژو 206 تیپ 5» 278 و «پژو 206 صندوقدار» نیز 272 میلیون در بازار قیمت گذاری شدند.

ایران خودرو 25

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۳۱ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید