رصد بازار خودروهای داخلی؛

قیمت در بازار ایران خودرویی ها دو قطبی شد + جدول قیمت

کدخبر: ۴۴۱۴۰۶
اقتصادنیوز: بازار پرتیراژهای ایران خودرو امروز 27 شهریور 1400 با افت قیمت خانواده «سمند» و استپ قیمت خانواده «پژو» روبرو شد.
قیمت در بازار ایران خودرویی ها دو قطبی شد + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که اثرات تصویب طرح ساماندهی در بازار خودرو در حال نمایان شدن است. بطوریکه در کنار محصولات سایپا، ایران خودرویی ها هم با کمی مقاومت با افت قیمت در بازار روبرو شدند. مقاوت پرتیراژهای ایران خودرو از آن منظر بود که خانواده سمند امروز با افت یک میلیونی قیمت در بازار قیمت گذاری شدند و خانواده پژو همچنان با ثبات قیمت در بازار عرضه شد. با این شرایط می توان گفت قیمت در بازار پرتیراژهای ایران خودرو دو قطبی شد.

روند پیش گرفته در بازار ایران خودرویی ها در حالی است که دلار امروز نوسان رو به بالا داشت با این حال نیمی از پرتیراژهای ایران خودرو شکل صعودی به خود گرفتند و نیمی دیگر در بازار استپ کردند.  

 رصد قیمت خودروهای ایران خودرو در بازار نشان دهنده آن است که امروز «سمندLX  »، «سمند LX با موتورEF7 » و « سمند سورن پلاس » در بازار افت یک میلیونی داشتند و خانواده پژو هم بدون تغییر در بازار عرضه شدند.


بیشتر بخوانید: شناسایی آثار اولیه طرح ساماندهی بازارخودرو روی محصولات سایپا 


وضعیت محصولات ایران خودرو در بازار

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، «سمندLX  »، «سمند LX با موتورEF7 » و « سمند سورن پلاس » اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز خانواده سمند با افت یک میلیونی در بازار روبرو شدند و «سمند LX با موتورEF7 » در بازار 259 میلیون تومان قیمت گذاری شد « سمند سورن پلاس » نیز در بازار 309 میلیونی شد، با این حال امروز «سمندLX » بدون تغییر 242 میلیون در بازار قیمت خورد.

در میان سایر پرتیراژهای ایران خودرو امروز « پژو 206 تیپ 5» بدون تغییر با قیمت 292 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد.  از سوی دیگر ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که «پژو 206 صندوقدار» نیز امروز تغییر قیمتی نداشت و در بازار 283 میلیون تومان قیمت گذاری شد. «پژو 206 تیپ 2» نیز امروز بدون تغییر در بازار با قیمت 251 میلیون تومان عرضه شد.

ایران 27

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید