رصد بازار خودروهای داخلی؛

حرکت بازار خودرو خلاف جهت دلار + جدول قیمت

کدخبر: ۴۴۶۳۴۲
اقتصادنیوز : رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که این بازار با نوسان اندک رو به بالا طی دو روز گذشته برخلاف نرخ دلار حرکت کرده است.
حرکت بازار خودرو خلاف جهت دلار + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز و با وجود آنکه دلار نوسان رو به پایین داشت، اما در میان پرتیراژهای ایران خودرو 3 محصول رشد قیمت را تجربه کردند.

به گفته فعالان بازار خودرو انتظار این روزها بیش از هرعامل دیگری در معاملات بازار اثرگذار بوده است. انتظار برای مشخص شدن وضعیت طرح ساماندهی خودرو از یک سو و نامشخص بودن زمان آغاز دور جدید مذاکرات از سوی دیگر از جمله دلایلی است که فعالان بازار سردرگمی در بازار خودرو را به آن نسبت می دهند و بر این نکته تاکید می کنند، در کنار این عوامل نوسان دائمی نرخ دلار نا اطمینانی در بازار را به همراه داشته و موجب شده تا عرضه و تقاضا در بازار بسیار محدود صورت گیرد، بطوریکه خریداران و فروشندگان تمایلی به معامله از خود نشان نمی دهند. با این شرایط می توان گفت نبود یک ثبات نسبی در بازار عمده دلیلی فاصله گرفتن خریداران از بازار محسوب می شود.


بیشتر بخوانید: قیمت محصولات سایپا در بازار امروز 18 مهر


وضعیت محصولات ایران خودرو در بازار

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF7  » و « سمند سورن پلاس »، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک»  اشاره کرد.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است امروز در میان محصولات ایران خودرو امروز « سمند سورن پلاس »، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» و «پژو 206 تیپ 2» در بازار رشد قیمت داشته اند و سایر پرتیراژهای ایران خودرو بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شده اند.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان  محصولات ایران خودرو امروز « پژو 206 تیپ 2» با افزایش یک میلیونی در بازار  251 میلیون تومان معامله شد. رشد قیمت تیپ 2 این خودرو در حالی امروز در بازار ثبت شد که  «پژو 206 تیپ 5» و «پژو 206 صندوقدار» بدون تغییر قیمت خوردند، قیمت این دو خودرو به ترتیب در بازار امروز 295 میلیون تومان و 288 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شدند.

از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «سمند سورن پلاس» امروز در بازار افزایش یک میلیونی را ثبت کرد و با قیمت 311 میلیون تومان در بازار قیمت خورد.


بیشتر بخوانید: آخرین مهلت ثبت نام پیش فروش 5 محصول ایران خوردو


«سمند LX با موتورEF7» هم در بازار تغییر قیمت نداشت و بدون افزایش در بازار با قیمت 265 میلیون تومان قیمت گذاری شد. 

«دنا پلاس توربو اتوماتیک» نیز امروز رشدی یک میلیونی در بازار داشت و قیمت آن به  468 میلیون تومان قیمت گذاری شد. با توجه به روند بازار می توان گفت «رانا پلاس» امروز 272 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد.  «دنا معمولی» هم با قیمت 327 میلیون تومان در بازار عرضه شد.

ایران 17

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید