رصد بازار خودروهای داخلی؛

تخت‌گاز پرتیراژهای ایران خودرو در جاده قیمت+ جدول

کدخبر: ۴۵۹۱۹۶
اقتصادنیوز: کارنامه بازار خودروهای پرتیراژ ایران خودرو نشان از افزایش یک تا هفت میلیونی قیمت محصولات این شرکت در بازار امروز 13 آذر 1400 دارد.
تخت‌گاز پرتیراژهای ایران خودرو در جاده قیمت+ جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ براساس ارزیابی صورت گرفته از بازار امروز دنا معمولی با افزایش 7 میلیون تومانی رکوددار رشد قیمت در بازار شد و قیمت آن به 349 میلیون تومان رسید.

به گفته فعالان بازار خودرو افزایش قیمت دلار در بازار عبور آن از 30 هزار تومان و مشخص نبودن نتایج مذاکرات از سوی دیگر عمده دلیلی است که موجب شد تا در اولین روز هفته جاری بازار خودرو رشد عجیب قیمت خودرو را تجربه کند.

از سوی دیگر رشد قیمت خودرو در بازار در حالی رقم خورده که به گفته فعالان بازار خودرو با توجه به نوسان پی در پی قیمت خودرو در بازار نه خریداران تمایلی برای خرید دارند و نه فروشندگان وارد بازار می شوند. با این شرایط بازار خودرو با کوچکترین خبری واکنش نشان داده و تغییر مسیر می دهد.   

وضعیت محصولات ایران خودرو

 از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، «پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF7 » و « سورن پلاس »، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

براساس ارزیابی بازار خودرو امروز «دنا معمولی»، «رانا پلاس» و «پژو 206 تیپ 2» رشد بالای 6 میلیون تومان داشتند و سایر محصولات ایران خودرو رشد یک تا چهار میلیونی را تجربه کرده اند.

همچنین در میان خانواده دنا هم امروز «دنا معمولی» امروز با رشد قیمت 7 میلیونی تومان در بازار 349 میلیون تومان قیمت گذاری شد.  «دنا پلاس توربو اتومات» هم رشد 4 میلیونی تومانی قیمت داشت و در بازار 489 میلیون تومان قیمت گذاری شد.  «رانا پلاس» هم امروز 6 میلیون رشد قیمت داشت و در بازار 315 میلیون قیمت خورد.

براساس ارزیابی های صورت گرفته امروز می توان گفت امروز در میان خانواده پژو هم بازار با رشد 6 میلیونی قیمت «پژو 206 تیپ 2» در بازار روبرو بوده و قیمت آن به 269 میلیون تومان رسید. «پژو 206 صندوقدار» نیز در بازار 305 میلیون تومان قیمت گذاری شدند.  از سوی دیگر «پژو 206 تیپ 5» هم امروز رشد 3 میلیونی در بازار  داشت و قیمت آن به 307 میلیون تومان رسید.

 با نگاهی به بازار خودرو می توان گفت امروز «سمند LX با موتورEF7» نیز از رشد قیمت بی نصیب نبود و در بازار با افزایش یک میلیون تومانی با قیمت 280 میلیون تومان قیمت گذاری شد و «سورن پلاس» هم رشد 2 میلیونی در بازار داشت و قیمت آن به  324 میلیون تومان در بازار رسید.

ایران 13

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید