رصد بازار خودروهای داخلی؛

بازار خودرو چشم‌انتظار دور جدید مذاکرات +جدول

کدخبر: ۴۶۴۶۷۵
اقتصادنیوز: پرونده محصولات سایپا امروز 5 دی 1400 با افت قیمت دو خودرو و ثبات قیمت سایر محصولات این شرکت همراه بود.
بازار خودرو چشم‌انتظار دور جدید مذاکرات +جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ افت قیمت برخی از محصولات سایپا امروز پس از دو روز تداوم نوسان نزولی نرخ دلار در بازار رخ داد؛ بطوریکه به گفته فعالان بازار خودرو هرچند روز گذشته هم نرخ دلار در بازار نزولی بود، اما به دلیل شروع دوره جدید مذاکرات خودرو در بازار بدون تغییر قیمت گذاری شد، روندی که امروز تغییر کرد. حال باید منتظر بود که از فردا و اخباری از این دور از مذاکرات به گوش می رسد بازار چه سمت و سویی خواهد یافت.

قیمت محصولات سایپا

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» اشاره کرد.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان محصولات سایپا امروز «کوییک معمولی» و «ساینا» در بازار با افت یک میلیونی قیمت عرضه شدند.  با این شرایط قیمت «کوییک معمولی» امروز با افت یک میلیونی به 194 میلیون تومان رسید و  «کوییک R» هم بدون تغییر در بازار به 199 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر «ساینا» هم که چند روزی بود بدون تغییر  قیمت در بازار عرضه می شد امروز با افت یک میلیونی در بازار 190 میلیون تومان قیمت خورد.   اما خانواده تیبا امروز بدون تغییر قیمت گذاری شدند و براین اساس «تیبا صندوقدار» در بازار 179 میلیون تومانی شد و قیمت «تیبا 2 معمولی» هم به 182 میلیون رسید.

براساس ارزیابی بازار خودرو می توان گفت «شاهین» هم امروز بدون تغییر و با قیمت 345 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد.

سایپا 5

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید