رصد بازار خودروهای داخلی؛

تغییر لاین سایپایی‌ها؛ حرکت آرام در جاده افزایش قیمت + جدول

کدخبر: ۴۷۰۰۴۱
اقتصادنیوز: امروز 28 دی ماه 1400 همزمان با افزایش نرخ دلار محصولات سایپا هم با رشد یک میلیون تومانی در بازار قیمت گذاری شدند.
تغییر لاین سایپایی‌ها؛ حرکت آرام در جاده افزایش قیمت + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ در حالی که معاملات در بازار همچنان در انتظار نتایج مذاکرات است، ‌اما طولانی شدن روند مذاکرات موجب شد تا بازار خودرو نیم نگاهی نیز به بازار دلار داشته باشد. رصد بازار نشان دهنده آن است که امروز دلار با رشد 300 تومانی در بازار عرضه شد و این رشد هر چند به صورت اندک در بازار خودرو نیز احساس شد. بطوریکه سایپایی ها با رشد یک میلیونی راهی بازار شدند و «شاهین» تنها خودرویی بود که در بازار رشد قیمت نداشت. روند سینوسی قیمت خودرو در بازار در حالی است که به گفته فعالان بازار خودرو همچنان خریداران و فروشندگان تمایلی برای ورود به بازار از خود نشان نمی دهند. ظاهرا هر چند بازار خودرو از طولانی شدند مذاکرات خسته شده است، اما خریداران و فروشندگان انتظار را به ورود به بازار ترجیح می دهند.

قیمت محصولات سایپا

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» اشاره کرد.

رصد بازار محصولات سایپا نشان دهنده آن است که اکثر محصولات این شرکت امروز با رشد یک میلیون تومانی در بازار عرضه شدند و تنها «شاهین» بود که امروز بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شد. با این شرایط و براساس ارزیابی بازار خودرو می توان گفت «شاهین» امروز بدون تغییر و با قیمت 344 میلیون تومان در بازار عرضه شد.

اما سایر محصولات سایپا که رشد یک میلیونی داشتند چگونه قیمت گذاری شدند؟‌ رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «ساینا» با رشد 1 میلیون تومانی در بازار 192 میلیون تومان قیمت خورد.

از سوی دیگر خانواده کوییک هم امروز در بازار امروز با رشد یک میلیون تومانی قیمت در بازار عرضه شدند. قیمت «کوییک معمولی» امروز در بازار به 195 میلیون تومان رسید و «کوییکR» 202 میلیون تومانی شد.

اما خانواده تیبا رشدی یک میلیون تومانی در بازار داشت. رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که قیمت «تیبا 2 معمولی» امروز در بازار  به 186 میلیون تومانی رسید و قیمت «تیبا صندوقدار» نیز در بازار به 186 میلیون تومانی رسید.

سایپا 28

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید