رصد بازار خودروهای داخلی؛

نوسان اندک ساییایی ها در بازار +جدول

کدخبر: ۴۷۵۹۲۸
اقتصادنیوز: بازار سایپایی ها امروز23 بهمن 1400 روند آرام و در برخی موارد نزولی داشت.
نوسان اندک ساییایی ها در بازار +جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ در حالی که نرخ دلار در بازار طی چند روز گذشته شکل نزولی به خود گرفته بود و تصور می شد خودرو هم با رشد قیمت در بازار عرضه شود، اما ارزیابی ها نشان دهنده آن است که بازار تاثیر بسیار اندکی از این نوسان به خود گرفته است. نوسان اندک قیمت در بازار موجب شده تا فعالان بازار خودرو بر این نکته تاکید کنند که با توجه به اینکه بازار خودرو با نوسان قیمت گذاری می شود، عرضه و تقاضا در بازار همچنان در پایین حد خود قرار دارد و این امر موجب شده تا نه خریداری تمایلی برای عرضه در بازار داشته باشد و نه فروشنده وارد بازار شود.

قیمت محصولات سایپا

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» اشاره کرد. رصد بازار محصولات سایپا نشان دهنده آن است که امروز سایپایی ها در بازار افت یک میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شدند. رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «ساینا» و «تیبا 2 معمولی» در بازار با افت یک میلیون تومانی قیمت خوردند.

براساس ارزیابی بازار امروز «ساینا» با افت یک میلیونی قیمت در بازار  194 میلیون تومان قیمت گذاری شد. در میان خانواده تیبا نیز رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «تیبا صندوقدار» در بازار بدون تغییر در بازار 178 میلیون تومان قیمت گذاری شد. اما قیمت «تیبا 2 معمولی» با افت یک میلیونی در بازار 184 میلیونی قیمت خورد.

از سوی دیگر در میان خانواده کوییک نیز امروز «کوییکR بدون تغییر در بازار به 198 میلیون تومان رسید و «کوییک معمولی» هم در بازار 194 میلیون تومان قیمت خورد.

رصد بازار محصولات سایپا نشان دهنده آن است «شاهین» نیز امروز تغییر قیمت نداشت و در بازار 345 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

سایپا 23

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید