رصد بازار خودروهای داخلی

کاهش قیمت رانا پلاس و 207 دنده ای + جدول

کدخبر: ۴۹۸۶۵۷
اقتصادنیوز: بازار خودروها روزهای رکود را پشت سر می گذارد. قیمت ها تمایل چندانی به افزایش ندارند و بازار عموما با ثبات و یا کاهش قیمت روبه روست.
کاهش قیمت رانا پلاس و 207 دنده ای + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ رصد بازار محصولات ایران خودرو نشان می دهد که در سومین روز معاملات هفته، قیمت بسیاری از محصولات ایران خودرو با ثبات همراه بود و تنها دو خودروی «رانا پلاس» و «پژو 207 دنده ای» تغییر قیمت را تجربه کرده اند. البته این تغییر قیمت به معنای رشد قیمت نبود واین دو خودرو هم کاهش قیمت یافتند. 

 قیمت محصولات ایران خودرو

امروز «رانا پلاس» که جزو دو خودروی کاهش قیمت یافته در جمع محصولات ایران خودرو بود 308 میلیون تومانی شد و کاهش قیمت 2 میلیون تومانی را ثبت کرد. 

«دنا پلاس توربو اتومات» همچون روز گذشته 505 میلیون تومانی بود و «دنا معمولی» هم 395 میلیون تومان دست به دست شد. 

در خانواده سمند هم خبری از نوسان قیمت نبود. «سمندLX  » بدون تغییر 291 میلیون تومان قیمت داشت و «سمند LX با موتورEF7 » هم 347 میلیون تومان به فروش رفت. «سمند سورن پلاس» هم با سایر محصولات خانواده خود در ثبات قیمت همراهی کرد و 355 میلیون تومان باقی ماند. 

 اما داستان خانواده 207 امروز کمی متفاوت بود، «پژو 207 دنده‌ای» امروز یک میلیون تومان کاهش قیمت یافت و 405 میلیون تومانی شد اما دیگر محصول این خانواه یعنی «پژو 207 سقف شیشه ای» با ثبات قیمت همچون روز گذشته 412 میلیون به فروش رسید.

ایران 9

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید