رصد بازار خودروهای داخلی؛

تغییر مسیر بازار خودرو ؛ افزایش 50 میلیون تومانی «هایما S7 پلاس»+ جدول قیمت

کدخبر: ۵۴۵۷۷۶
اقتصادنیوز:‌ رصد بازار خودروهای داخلی از بازگشت افزایش قیمت به این بازار حکایت دارد، بطوریکه امروز 11 دی ماه 1401 هم پرطرفدارهای ایران خودرو هم سایپایی‌ها با رشد قیمت راهی بازار شدند.
تغییر مسیر بازار خودرو ؛ افزایش 50 میلیون تومانی «هایما S7 پلاس»+ جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ بازار خودرو امروز دو حالت داشت؛ پیش از ظهر خودروها همانند روزگذشته شکل کاهشی داشتند، اما بعد از ظهر و با افزایش نرخ دلار قیمت خودروهای داخلی رو به افزایش گذاشتند و در نیمه‌های روز رشد قیمت در این بازار تثبیت شد. با این شرایط می توان گفت تغییر جهت نرخ دلار افزایش قیمت خودروهای داخلی را به همراه داشته است. به گفته فعالان بازار خودرو فروشندگان سعی دارند تا قیمت خودروهای داخلی به روزهای که بیشترین رشد را داشته‌اند بازگردانند. با این شرایط و در صورت حفظ نرخ دلار طی روزهای اخیر هم شاهد حفظ قیمت خودور در بازار خواهیم بود.

براساس ارزیابی بازار در میان محصولات ایران خودرو امروز «هایما S7 پلاس» با افزایش 50 میلیونی بیشترین رشد قیمت را داشته است؛ این خودرو روز گذشته افتی 20 میلیونی را ثبت کرده بود. براساس ارزیابی بازار پرطرفدارهای ایران خودرو امروز رشد 3 تا 50 میلیون تومان داشتند و «سمند LX با موتورEF7» تنها خودرویی بود که بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شد.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «هایما S7 پلاس»، «سمند LX با موتورEF7»، «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند LX با موتورEF7» در بازار امروز بدون تغییر 447 میلیونی شد. اما «هایما S7پلاس» امروز با رشد 50 میلیونی در بازار یک میلیارد و 380 میلیون تومان قیمت خورد و بیشترین رشد قیمت در بازار را به خود اختصاص داد.

از سوی دیگر در بازار امروز «تارا دنده ای» هم امروز با رشد 3 میلیونی در بازار 610 میلیون تومان قیمت خورد. رصد بازار همچنین نشان دهنده آن است که خانواده دنا هم امروز 3 تا 12 میلیون رشد قیمت در بازار داشتند. با این شرایط «دنامعمولی» در بازار امروز 583 میلیون تومان قیمت گذاری شد و «دنا پلاس توربو اتومات» در بازار 710میلیون قیمت خورد. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «پژو 207 دنده‌ای» هم با رشد 10 میلیونی در بازار 585 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

ایران 11

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید