رشد قیمت خودرو در روز ثبات دلار+جدول

عبور «پژو 207 دنده‌ای» از مرز 600 میلیون تومان

کدخبر: ۵۴۶۰۲۰
اقتصادنیوز: بازار پرطرفدارهای ایران خودرو امروز با دو شکل رشد قیمت و ثبات در بازار قیمت گذاری شدند، بطوریکه برخی از محصولات این شرکت با رشد 2 تا 10 میلیونی در بازار قیمت گذاری شدند و برخی دیگر تغییر قیمت نداشتند.
عبور «پژو 207 دنده‌ای» از مرز 600 میلیون تومان

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که در حالی امروز شاهد برخی از پرطرفدارهای ایران خودرو با رشد قیمت راهی بازار شدند که امروز نرخ دلار نسبت به روز گذشته تغییر قیمتی نداشت، با این حال برخی از پرطرفدارهای ایران خودرو بی توجه به ثبات قیمت در بازار به روند رشد قیمت خود ادامه دادند. فعالان بازار خودرو در خصوص رفتار عجیب بازار خودرو به این نکته اشاره می کنند که بازار خودرو در رکود کامل بسر می برد و خبری از خرید و فروش در این بازار نیست. برخی دیگر از فعالان بازار خودرو به این نکته نیز اشاره می کنند که متقاضیان خرید خودرو این روزها تنها نظاره‌گر این بازار هستند و تمایلی برای ورود به بازار خودرو از خود نشان نمی دهند.

براساس ارزیابی بازار امروز «پژو 207 دنده‌ای» با افزایش 10 میلیونی از مرز 600 میلیون عبور کرد و بیشترین رشد قیمت را به خود اختصاص داد. اما «هایما S7 پلاس»، «سمند LX با موتورEF7» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» امروز بدون تغییر قمیت راهی بازار شدند.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «هایما S7 پلاس»، «سمند LX با موتورEF7»، «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند LX با موتورEF7» در بازار امروز بدون تغییر 447 میلیونی شد و «هایما S7پلاس» هم که روز گذشته رشدی 50 میلیونی در بازار داشت امروز بدون تغییر در بازار یک میلیارد و 380 میلیون تومان قیمت خورد.  

اما  در بازار امروز «تارا دنده ای» هم امروز با رشد 5 میلیونی در بازار 620 میلیون تومان قیمت خورد. رصد بازار همچنین نشان دهنده آن است که «دنامعمولی» در بازار امروز افزایش 2 میلیونی داشت و 585 میلیون تومان قیمت گذاری شد، اما «دنا پلاس توربو اتومات» بدون تغییر در بازار 710میلیون قیمت خورد. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «پژو 207 دنده‌ای» امروز هم رشد 10 میلیونی در بازار 610 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

ایران 12

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید