رصد بازار خودروهای داخلی؛

رشدی 1 تا 3 میلیونی در بازار سایپا + جدول قیمت

کدخبر: ۵۵۳۶۹۰
اقتصادنیوز: رصد بازار خودرو از آرمش نسبی در بازار سایپای‌ها حکایت دارد، بطوریکه برخی از محصولات سایپا امروز رشدی 1 تا 3 میلیونی داشتند و برخی دیگر بدون تغییر راهی بازار شدند.
رشدی 1 تا 3 میلیونی در بازار سایپا + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز؛ براساس ارزیابی بازار امروز شاهد آرامش «شاهین» در بازار خودرو بودیم، اما در مقابل «ساینا» رشد 3 میلیونی قیمت را تجربه کرد. به گفته فعالان بازار خودرو رشد نرخ دلار یکی از دلایلی است که موجب شده تا این بازار امروز شکل افزایشی به خود گیرد.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR » ، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 528 میلیون تومان شد و تغییر قیمت نداشت. اما ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که امروز «ساینا» با رشد 3 میلیونی در بازار 316 میلیون تومان قیمت‌ خورد.

اما رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که خانواده کوییک هم امروز رشد قیمت یک  میلیونی در بازار داشتند و با این شرایط  «کوییکR» در بازار 324 میلیون تومانی شد و «کوییک معمولی» در بازار 315 میلیون قیمت خورد.خانواده تیبا هم بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند با این شرایط  «تیبا صندوقدار» در بازار 308 میلیون تومان قیمت و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 312 میلیون تومان دست به دست شد.

سایپا 17

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید