رصد بازار خودروهای داخلی؛

بازگشت «دنا پلاس توربو اتومات» به مرز یک میلیاردی! + جدول قیمت

کدخبر: ۵۶۷۷۱۵
اقتصادنیوز: ارزیابی بازار از تداوم افت قیمت پرطرفدارهای ایران خودرو در بازار امروز 27 فروردین 1402 حکایت دارد، افتی که موجب بازگشت «دنا پلاس توربو اتومات» به مرز یک میلیار تومان شد.
بازگشت «دنا پلاس توربو اتومات» به مرز یک میلیاردی! + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ فعالان بازار خودرو معتقدند نوسان اندک نرخ دلار در بازار موجب شده تا بازار خودرو این روزها روی آرامش ببیند و با افت در بازار قیمت‌گذاری شوند. داغ شدن خبر ورود خودروهای وارداتی کارکرده (کارکرد تا 5 سال) یکی دیگر دلایلی است فعالان بازار خودرو کاهشی شدن قیمت داخلی‌ها را به آن نسبت می دهند. طی روزهای اخیر و با اوج گرفتن قیمت خودروهای داخلی بهارستان‌نشین‌ها پیگیر ورود خودروهای وارداتی به کشور شدند و در این میان پای واردات خودروهای کارکرده وارداتی هم مجدد به میان آمد. فعالان بازار خودرو معتقدند با طرح موضوع ورود خودروهای کارکرده وارداتی، خودروهای داخلی کمی از موضع قیمتی خود عقب‌نشینی کرده اند.

براساس ارزیابی بازار امروز «دنا پلاس توربو اتومات» امروز با افت 40 میلیونی بیشترین کاهش قیمت را به خود اختصاص داد.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «207 پاناراما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند سورن پلاس» در بازار 726 میلیونی تومان قیمت گذاری شد و نسبت به روز گذشته افت 2 میلیون تومانی داشت. «هایما S5پلاس» هم در بازار امروز 5 میلیون کاهش قیمت داشت و یک میلیارد و 550میلیون تومان قیمت گذاری‌ شد.

اما «رانا پلاس» هم در بازار 601 میلیون تومان قیمت خورد و افتی 4 میلیونی را تجربه کرد. از سوی دیگر «دناپلاس» در بازار 780 میلیون تومان قیمت گذاری شد و افتی 10 میلیونی را ثبت کرد، «دنا پلاس توربو اتومات» هم در بازار یک میلیارد و 30میلیون تومان قیمت خورد و افتی 60 میلیونی را در بازار تجربه کرد. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «207 پاناراما اتومات» هم در بازار یک میلیارد و 145 میلیون تومان قیمت گذاری شد و افت40 میلیونی را ثبت کرد.

ایران اقتصاد

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید