رصد بازار خودروهای داخلی؛

تخت گاز خودروهای اقتصادی در جاده کاهش + جدول قیمت

کدخبر: ۵۷۵۴۳۷
اقتصادنیوز: خودروهای اقتصادی سایپا امروز 1 خرداد 1402 هم در بازار افت قیمت داشتند و با شکل کاهشی راهی بازار شدند.
تخت گاز خودروهای اقتصادی در جاده کاهش + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ارزیابی بازار نشان از آن دارد که امروز سایپایی‌ها همانند پرطرفدارهای ایران خودرو افت قیمت داشتند و این کاهش علاوه بر خودروهای اقتصادی «شاهین» را نیز در بر گرفت؛ با این شرایط می توان گفت امروز سایپایی‌ها در بازار افت یک تا پنج میلیون تومان داشتند.

براساس ارزیابی بازار امروز «ساینا» با افت 5 میلیونی بیشترین کاهش قیمت را به خود اختصاص داد و مابقی محصولات سایپا به غیر از «تیبا 2معمولی» در بازار افتی 2 میلیونی را تجربه کردند.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 608 میلیون تومان شد و افت 2 میلیونی داشت. از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک هم امروز افتی 2 میلیون تومانی در بازار داشت و با این شرایط «کوییک‌R» در بازار 360 میلیون تومان شد و «کوییک معمولی» هم در بازار 354 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

 اما در میان خانواده تیبا هم امروز «تیبا صندوقدار» در بازار 344 میلیونی قیمت گذاری شد و افتی یک میلیون تومانی را تجربه کرد، «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 350 میلیون تومان دست به دست شد یک میلیون تومان کاهش قیمت داشت. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم در بازار 345 میلیون تومان قیمت‌ خورد و کاهشی 5 میلیونی در بازار داشت.

سایپا اقتصاد اکو

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید