علت تداوم کاهش قیمت خودرو در بازار

ریزش 30 میلیون تومانی قیمت «هایما S5 پلاس» در بازار +جدول

کدخبر: ۵۷۵۸۸۵
اقتصادنیوز: خودروهای پرطرفدار ایران خودرو امروز با افت 2 تا 30 میلیون تومان راهی بازار شدند و در این میان بیشترین کاهش قیمت به «هایما S5 پلاس» رسید.
ریزش 30 میلیون تومانی قیمت «هایما S5 پلاس» در بازار +جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛ رصد بازار خودرو از تداوم کاهش قیمت پرطرفدارهای ایران خودرو و تثبت قیمت سایپایی‌ها در بازار امروز دارد.

فعالان بازار خودرو معتقدند فراخوان واریز مرحله اول سامانه یکپارچه خودرو عمده دلیل کاهشی شدن قیمت محصولات ایران خودرو است.

برخی هم علت این ریزش را به اعلام قیمت خودروهای مونتاژی نسبت می دهند و معتقدند اعلام خبر قیمت خودروهای مونتاژی موجب شد تا حال و هوای بازار خودرو تغییر کند و با این شرایط شاهد کاهش قیمت پرطرفدارهای ایران خودرو باشیم؛  افتی که هایما را به شدت کاهشی کرد.

 ارزیابی ‌ها نشان از آن دارد که خودروهای پرطرفدار ایران خودرو امروز با افت 2 تا 30 میلیون تومان راهی بازار شدند و در این میان بیشترین کاهش قیمت به «هایما S5 پلاس» رسید.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «207 پاناراما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند سورن پلاس» در بازار 607 میلیونی تومان قیمت گذاری شد و نسبت به روز گذشته افت یک میلیونی داشت. «هایما S5پلاس» هم در بازار یک میلیارد و 460 میلیون تومان قیمت گذاری‌ شد و افتی 30 میلیونی را تجربه کرد.

«رانا پلاس» هم در میان محصولات ایران خودرو امروز افت 8 میلیونی داشت و در بازار با قیمت 524 میلیون تومان قیمت خورد. «دناپلاس» هم در بازار امروز 683 میلیون تومان قیمت گذاری شد و کاهشی 6 میلیونی را ثبت کرد.

«دنا پلاس توربو اتومات» هم با افت 5میلیونی در بازار داشت و 897 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز قیمت «207 پاناراما اتومات» یک میلیارد تومان شد و کاهشی 2 میلیونی را تجربه کرد.

ایران 3 اقتصاد

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید