رصد بازار خودروهای داخلی؛

جهش سایپایی‌ها دربازار + جدول

کدخبر: ۵۸۸۲۸۶
اقتصادنیوز: ارزیابی‌ها نشان می‌دهد امروز در کنار پرطرفدارهای ایران خودرو سایپایی‌ها هم با رشد راهی بازار شدند تا به این طریق شاهد جهش قیمت خودرو پس از مدت‌ها کاهش باشیم.
جهش سایپایی‌ها دربازار + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ هرچند برخی از فعالان بازار خودرو نرخ دلار را دلیل تغییر مسیر خودرو می دانند، اما این افزایش چندان قابل توجه نبوده که بتواند در روزهای تعطیل، بازار خودرو را تکان دهد، براساس ارزیابی بازار دلار امروز همچنان در کانال 48 هزار تومان معامله شد و نسبت به روزهای قبل تغییر چندانی نداشته است.  

این رشد در حالی در بازار امروز رقم خورد که تصور می شد با توجه به تعطیلات آخر هفته روند قیمتی در بازار یا شکل ثابت داشته باشد و یا خودروهای داخلی با افت راهی بازار شوند، اما برخلاف تصورات امروز پرطرفدارهای ایران خودرو و سایپایی‌ها رشد قیمت را تجربه کردند.

 براساس ارزیابی بازار امروز «شاهین» با افزایش 18 میلیونی بیشترین رشد قیمت را تجربه کرد و رشد قیمت «کوییکR» هم در بازار 11 میلیون تومان بوده است.

قیمت محصولات سایپا در بازار

از سوی دیگر در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» مورد ارزیابی قرار گرفتند.    در میان سایپایی ها امروز «شاهین» در بازار 550 میلیون تومانی شد و رشدی 18 میلیون را تجربه کرد. در میان خانواده کوییک هم امروز «کوییک‌R» در بازار 340 میلیون تومان قیمت خورد و  رشد 11 میلیونی داشت و قیمت «کوییک معمولی» هم 332 میلیون تومانی شد و افزایش آن به 3 میلیون رسید. از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد در میان خانواده تیبا هم امروز «تیبا صندوقدار» در بازار 330 میلیونی قیمت گذاری شد و رشد یک میلیون تومانی داشت و «تیبا 2 معمولی» هم بدون تغییر در بازار 340 میلیون تومان قیمت خورد و افزایش 10 میلیونی را تجربه کرد. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم امروز رشد 2 میلیونی داشت در بازار 325 میلیون تومانی ماند.

سایپا اقتصاد 3

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید