رصد بازار خودروهای داخلی؛

نوسان اندک سایپایی‌ها در بازار + جدول

کدخبر: ۵۸۸۹۹۷
اقتصادنیوز: ارزیابی بازار نشان می‌دهد سایپایی‌ها هم مانند پرطرفدارهای ایران خودرو امروز با رشد راهی بازار شدند تا روند افزایشی که از سه شنبه گذشته استارت خورده بود ادامه داشته باشد.
نوسان اندک سایپایی‌ها در بازار + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛‌ به گفته فعالان بازار خودرو رشد قیمت خودرو در حالی در بازار شکل گرفته که دلار همچنان کانال 48 هزار تومان خود را حفظ کرده و با این شرایط به اعتقاد فعالان بازار خودرو این عامل بر تغییر مسیر بازار خودرو اثرگذار نبوده است. اما فعالان بازار خودرو به این نکته اشاره می‌کنند که بلاتکلیفی خودروهای وارداتی برای شماره‌گذاری و امروز و فردا کردن برای ورود این خودروها به بازار عمده دلیلی است که موجب شده تا شاهد این تغییر در بازار باشیم.

براساس ارزیابی بازار امروز پرطرفدارهای ایران خودرو با رشد یک تا 3 میلیون در بازار قیمت‌گذاری شدند. با این شرایط «شاهین» و «ساینا» در بازار رشدی 3 میلیونی داشتند و بیشترین رشد قیمت را در میان سایپایی‌ها به خود اختصاص دادند.

قیمت محصولات سایپا در بازار

از سوی دیگر در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» مورد ارزیابی قرار گرفتند.    در میان سایپایی ها امروز «شاهین» در بازار 553 میلیون تومانی شد و رشدی 3 میلیون را تجربه کرد. در میان خانواده کوییک هم امروز «کوییک‌R» در بازار 342 میلیون تومان قیمت خورد و  رشد 2 میلیونی داشت و قیمت «کوییک معمولی» هم 333 میلیون تومانی شد و افزایش آن به یک میلیون رسید. از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد در میان خانواده تیبا هم امروز «تیبا صندوقدار» در بازار 331 میلیونی قیمت گذاری شد و رشد یک میلیون تومانی داشت و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 342 میلیون تومان قیمت خورد و افزایش 2 میلیونی را تجربه کرد. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم امروز رشد 3 میلیونی داشت در بازار 328 میلیون تومانی قیمت خورد.

سایپا 7 اقتصاد

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید