رصد بازار خودروهای داخلی؛

افت 5 میلیون تومانی «کوییکR » در بازار + جدول قیمت

کدخبر: ۵۸۹۴۳۲
اقتصادنیوز: ارزیابی بازار از ثبات قیمت سایپایی‌ها در بازار حکایت دارد، بطوریکه از میان 6 محصول مورد ارزیابی تنها یک خودرو امروز 9 مرداد 1402 با کاهش قیمت راهی بازار شده است.
افت 5 میلیون تومانی «کوییکR » در بازار + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛‌ رشد قیمت دلار از یک سو و آغاز صدور مجوز استاندارد برای خودروهای وارداتی از سوی دیگر عمده دلایلی است که به گفته فعالان بازار خودرو موجب شده تا شاهد سردرگمی در این بازار باشیم.  

 صدور مجوز استاندارد خودروهای وارداتی پس از گذشت دو ماه از زمان اظهار آنها از ساعاتی پیش آغاز شد تا به این طریق وضعیت هزار و 235 دستگاه خودرو وارداتی در گمرک غرب کشور مشخص شود. با این شرایط باید دید که خبر اعلام شده از سوی گمرک در روزهای آینده چه تاثیری در بازار خواهد داشت.  

قیمت محصولات سایپا در بازار

از سوی دیگر در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» مورد ارزیابی قرار گرفتند. براساس اریزابی‌ها «کوییک‌R» تنها خودرو سایپایی بوده که امروز تغییر قیمت داشته و شکل کاهشی به خود گرفته و سایر محصولات سایپا بدون تغییر راهی بازار شدند.

در میان سایپایی ها امروز «شاهین» در بازار 553 میلیون تومانی ماند و تغییر قیمت نداشت. در میان خانواده کوییک هم «کوییک‌R» در بازار 337 میلیون تومان قیمت خورد و افتی 5 میلیونی داشت،اما  «کوییک معمولی» 333 میلیون تومانی ماند و تغییر قیمت نداشت. اما ارزیابی بازار نشان می‌دهد خانواده تیبا امروز تغییر قیت نداشتند و با این شرایط «تیبا صندوقدار» در بازار 328 میلیونی قیمت گذاری شد و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 341 میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم امروز بدون تغییر در بازار 328 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

سایپا اقتصاد 9

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید