رصد بازار خودروهای داخلی؛

ثبات و افت در بازار سایپایی‌ها + جدول قیمت

کدخبر: ۵۹۰۳۸۰
اقتصادنیوز: سایپایی‌ها امروز 14 مرداد 1402 بعد از دو روز تعطیلی با چه شکل و شمایلی راهی بازار شدند؟
ثبات و افت در بازار سایپایی‌ها  + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز؛ ارزیابی‌ها نشان ‌می‌دهد امروز بیشتر محصولات سایپا امروز ثبات قیمت داشتند و «کوییک معمولی» و «تیبا صندوقدار» تنها محصولاتی بودند که با افت راهی بازار شدند. به گفته فعالان بازار خودرو نوسان پی‌درپی دلار یکی از دلایلی است که موجب شد تا قیمت خودرو در بازار میان کاهش و ثبات قرار گیرد. دلار پیش از تعطیلات ناگهانی آخر هفته شکل افزایشی داشت و امروز با تغییر مسیر وارد کانال افت قیمت شد و این امر بر بازار خودرو هم اثرگذاشت، بطوریکه اکثر محصولات ایران خودرو با کاهش راهی بازار شدند، اما سایپایی‌ها این افت را بیشتر نظاره کردند.

براساس ارزیابی بازار امروز «تیبا صندوقدار» با افت 3 میلیونی راهی بازار شد و «کوییک معمولی» هم افتی یک میلیونی داشت.

قیمت محصولات سایپا در بازار

از سوی دیگر در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» مورد ارزیابی قرار گرفتند. براساس اریزابی‌ها «کوییک‌R» تنها خودرو سایپایی بوده که امروز تغییر قیمت داشته و شکل کاهشی به خود گرفته و سایر محصولات سایپا بدون تغییر راهی بازار شدند.

در میان سایپایی ها امروز «شاهین» در بازار 565 میلیون تومانی ماند و تغییر قیمت نداشت. اما در میان خانواده کوییک هم «کوییک‌R» در بازار 346 میلیون تومان قیمت خورد و افتی یک میلیونی داشت، «کوییک معمولی» هم بدون تغییر در بازار 340 میلیون تومانی ماند و تغییر قیمت نداشت. ارزیابی‌ها بازار نشان می‌دهد در میان خانواده تیبا امروز «تیبا صندوقدار» در بازار 333 میلیونی قیمت گذاری شد و افتی 3 میلیونی داشت و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 343 میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم امروز بدون تغییر در بازار 332 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

سایپا 14 مرداد

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید