رصد بازار خودروهای داخلی؛

آخرین تحولات قیمت سایپایی‌ها در بازار + جدول

کدخبر: ۵۹۳۰۳۲
اقتصادنیوز: سایپایی‌ها برای چندمین روز پیاپی بدون تغییر در بازار قیمت‌گذاری شدند تا به این روند آرامشی که در آخرین روز هفته گذشته در این بازار شاهد آن بودیم در اولین روز هفته جاری هم ادامه داشته باشد.
آخرین تحولات قیمت سایپایی‌ها در بازار + جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛ فعالان بازار خودرو نوسان رو به پایین دلار را یکی از عمده دلایلی این آرامش می‌دانند و معتقدند که آرامش چند روزه نرخ دلار موجب شده تا بازار خودرو هم شکل آرامش به خود گیرد.

علاوه بر نرخ دلار انتظار برای ورود خودروهای وارداتی نیز در این آرامش بی‌تاثیر نبوده، بطوریکه به گفته فعالان بازار خودرو انتظار برای ورود وارداتی‌ها موجب شده تا خریداران نظاره کردن بازار را به خرید ترجیح دهند.  

قیمت محصولات سایپا در بازار

از سوی دیگر در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» مورد ارزیابی قرار گرفتند. براساس ارزیابی بازار سایپایی‌ها امروز تغییر قیمت نداشتند با این شرایط  امروز «شاهین» در بازار 573 میلیون تومان قیمت خورد. خانواده کوییک هم تغییری نداشت بطوریکه «کوییک‌R» در بازار 347 میلیون تومانی ماند و «کوییک معمولی» هم 345 میلیون قیمت خورد.

از سوی دیگر ارزیابی‌ها بازار نشان می‌دهد «تیبا صندوقدار» بدون تغییر در بازار 330 میلیون تومان قیمت گذاری شد و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 341 میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم امروز بدون تغییر 355 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

سایپا اقتصاد 28

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید