رصد بازار خودروهای داخلی؛

نوسان قیمت در بازار سایپایی‌ها + جدول

کدخبر: ۵۹۲۳۲۹
اقتصادنیوز: ارزیابی‌ بازار نشان می‌دهد سایپایی‌ها هم مانند ایران‌ خودرویی‌ها با احتیاط در بازار قیمت‌گذاری شدند و مثلث قیمتی در این بازار نیز حاکم بوده است.
نوسان قیمت در بازار سایپایی‌ها + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ با نگاهی به جدول قیمت در بازار خودرو می توان گفت، سایپایی‌ها امروز در بازار نوسان قیمتی داشتند و با این شرایط هم طعم رشد قیمت را چشیدند و هم ثبات و رشد داشتند.

فعالان بازار خودرو معتقدند ثبات نرخ دلار یکی از عوامل اثرگذار بر بازار خودرو بوده است، نرخ دلار در سه روز گذشته در بازار ثابت بوده این امر موجب شده تا بازار خودرو با احتیاط برای تغییر گام بردارد.

با توجه به رصد بازار می‌توان گفت امروز «شاهین» و «تیباصندوقدار» در بازار رشد قیمت داشتند و در مقابل «کوییک معمولی» با افت راهی بازار شد، سایر محصولات سایپا هم تغییر قیمت نداشتند.

قیمت محصولات سایپا در بازار

از سوی دیگر در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» مورد ارزیابی قرار گرفتند. در میان سایپایی ها امروز «شاهین» در بازار 573 میلیون تومانی شد و رشد 2 میلیونی داشت. اما خانواده کوییک امروز با افت و ثبات راهی بازار شد، بطوریکه «کوییک‌R» در بازار 347 میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت و «کوییک معمولی» هم با افت 3 میلیونی در بازار 345 میلیون تومان قیمت خورد.

 از سوی دیگر ارزیابی‌ها بازار از افزایش «تیبا صندوقدار» حکایت دارد،‌ بطوریکه این خودرو رشدی یک میلیونی را تجربه کرد و در بازار 330 میلیون تومان قیمت گذاری شد، اما «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 341 میلیون تومان قیمت خورد تغییر قیمت نداشت. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم امروز بدون تغییر 355 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

سایپا اقتصاد 24

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید