رصد بازار خودروهای داخلی؛

قیمت سایپایی‌ها لنگر انداخت + جدول

کدخبر: ۵۹۳۴۱۹
اقتصادنیوز: سایپایی‌ها هم امروز همانند پرطرفدارهای ایران خودرو بدون تغییر راهی بازار شدند و با این شرایط شاهد ثبات در این بازار بودیم.
 قیمت سایپایی‌ها لنگر انداخت + جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛ ارزیابی‌‌ها نشان می‌دهد در کنار بازار خودرو امروز نرخ دلار هم روند آرامی داشت، روندی که فعالان بازار خودرو آن را به دو خبر خوش سیاسی نسبت می‌دهند. به گفته فعالان بازار خودرو خبر خوش نفتی بلومبرگ و اعلام رسیدن پول‌های بلوکه شده ایران به سوییس دو خبری است که موجب شد تا امروز نرخ دلار همانند روز گذشته ثابت بماند و بازار خودرو هم شکل آرام خود را حفظ کند. روندی که در بازار خودرو هم اثرگذاشت و موجب شد تا سایپایی‌ها بدون تغییر راهی بازار شود.

قیمت محصولات سایپا در بازار

از سوی دیگر در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» مورد ارزیابی قرار گرفتند. با توجه به رصد بازار سایپایی‌ها امروز بدون تغییر راهی بازار شدند، براساس ارزیابی امروز «شاهین» در بازار 570 میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر خانواده کوییک هم بدون تغییر راه بازار شدند با این شرایط «کوییک‌R» در بازار 347 میلیون تومانی ماند و «کوییک معمولی» در بازار 343 میلیون قیمت خورد.

از سوی دیگر ارزیابی‌ها بازار نشان می‌دهد «تیبا صندوقدار» بدون تغییر در بازار 330 میلیون تومان قیمت گذاری شد و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 341 میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت. رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم امروز با افت یک میلیونی  354 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

سایپا اقتصاد 30

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید