رصد بازار خودروهای داخلی؛

سردرگمی قیمتی در بازار سایپایی‌ها+ جدول

کدخبر: ۵۹۴۷۱۷
اقتصادنیوز: ارزیابی بازار نشان می‌دهد برخی از محصولات سایپا امروز6 شهریور 1402 افت قیمت داشتند و برخی دیگر بدون تغییر راهی بازار شدند.
سردرگمی قیمتی در بازار سایپایی‌ها+ جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ فعالان بازار خودرو معتقدند یکی از عوامل دخیل در نوسان به وجود آمده در بازار به خبر اعلام در خصوص زمان تحویل خودروهای وارداتی باز می‌گردد، امروز سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران اعلام کرد که وارداتی‌ها آذرماه تحویل متقاضیان می‌شود. از سوی دیگر نوسان نرخ دلار هم امروز نوسانی بود و این روند بر نوسان قیمت خودرو در بازار اثرگذار بوده است.

با توجه به ارزیابی بازار امروز «شاهین» افتی 3 میلیونی را تجربه کرد و این افت در خصوص خانواده کوییک به یک میلیون تومان رسید.

قیمت محصولات سایپا در بازار

از سوی دیگر در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» مورد ارزیابی قرار گرفتند.   براساس ارزیابی امروز «شاهین» در بازار 567 میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت 3 میلیونی داشت و قیمت آن به 567 میلیون رسید. رصد بازار نشان می‌دهد در میان خانواده کوییک امروز «کوییک‌R» هم افت یک میلیونی داشت و در بازار 343 میلیون تومانی شد، اما «کوییک معمولی» در بازار 347 میلیون قیمت خورد و افت یک میلیونی را ثبت کرد.

از سوی دیگر ارزیابی‌ها بازار نشان می‌دهد خانواده تیبا امروز تغییر قیمت نداشت و با این شرایط «تیبا صندوقدار» در بازار 330 میلیون تومان قیمت گذاری شد و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 341 میلیون تومان قیمت خورد و قیمت آن ثابت ماند. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم بدون تغییر 350 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

سایپا اقتصاد     6

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید