قیمت خودروهای داخلی در بازار

کاهش 11 میلیون تومانی «پژو207 دنده‌ای» در بازار + جدول قیمت

کدخبر: ۶۱۵۲۸۲
اقتصادنیوز: رصد بازار نشان می‌دهد پرطرفدارهای ایران خودرو امروز 20 آذر 1402 سمت و سوی کاهشی به خود گرفتند و با این شرایط شاهد افت قیمت در بازار خودرو بودیم.
کاهش 11 میلیون تومانی «پژو207 دنده‌ای» در بازار + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ باز شدن سامانه یکپارچه خودروهای داخلی یکی از دلایلی است که موجب شد تا امروز شاهد عقب نشینی در بازار خودرو باشیم. سامانه یکپارچه خودروهای داخلی در اطلاعیه‌ای از عرضه محصول جدید و یا محل ظرفیت‌های خالی موجود برخی خودروسازان از طریق این سامانه از امروز تا چهارشنبه پیش رو خبر داد. باز شدن مجدد سامانه یکپارچه خودرو موجب شد تا بازار روز گذشته شکل انتظاری به خود گیرد، اما امروز و با بازشدن این سامانه شاهد کاهشی شدن برخی خودروهای داخلی در بازار بودیم، خودروهایی که هفته‌‌های اخیر شکل افزایشی به خود گرفته بودند.

فعالان بازار خودرو روز گذشته اعلام کردند با باز شدن سامانه یکپارچه خودروهای داخلی می‌توان شاهد کاهش قیمت را در بازار بود، اما اینکه بازار به روند کاهشی ادامه دهد به تداوم عرضه و ایجاد تنوع در این سامانه مربوط می‌شود، واکنشی که در اولین روز باز شدن سامانه شاهد آن بودیم.

در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «پژو207 دنده‌ای» بیشترین کاهش قیمت را داشت و با افت 11 میلیونی در بازار قیمت‌گذاری شد.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو207 دنده‌ای»، «هایماS8»، «تارا اتوماتV2»، «پژو 206 دنده‌ای»، «دنا پلاس 6 دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتAT» مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس ارزیابی بازار امروز «پژو 206 دنده‌ای» امروز در بازار 484 میلیون تومان قیمت خورد و به کاهش یک میلیون تومانی بسنده کرد. اما «هایما S8 پلاس» هم امروز در بازار یک میلیارد و 680 میلیون تومانی شد و تغییر قیمت نداشت. ارزیابی بازار نشان می‌دهد «تارا اتوماتV2» هم در بازار 760 میلیون تومان قیمت خورد و ثبات قیمت داشت.

خانواده دنا هم امروز هم در بازار امروز «دنا پلاس 6 دنده توربو» امروز 733 میلیون تومان قیمت خورد و کاهشی 9 میلیونی داشت و «دنا پلاس توربو اتومات» هم 800 میلیون تومان قیمت‌ خورد و کاهشی 2 میلیون تومانی را تجربه کرد. اما بررسی‌‌ها نشان می‌دهد امروز پژو «207 دنده‌ای» بیشترین کاهش قیمت را امروز تجربه کرد و با افت 11 میلیونی در بازار امروز  607 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

اقتصااااد 20

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید