گزارش اقتصادنیوز از بازار خودرو

خروج کوییک از لیست خودروهای اقتصادی + نمودار

کدخبر: ۶۳۴۸۱۸
اقتصادنیوز: کوییک را می‌توان از خودروهای جوان‌پسند سایپا دانست. این خودرو در ابتدا در مدل صندوقدار به بازار عرضه شد و پس از آن، سایپا برای پاسخگویی به نیاز بازار و بدست آوردن این بازار مدل هاچ‌بک آن را تولید و عرضه کرد و توانست بخشی از تقاضا بازار این خودروها را پوشش دهد.
خروج کوییک از لیست خودروهای اقتصادی + نمودار

به گزارش اقتصادنیوز؛ سایپا برای جذاب‌تر کردن مدل هاچ‌بک کوییک، اقدام به تولید مدل «کوییکR» یا همان کوییک دو رنگ کرد. این خودرو به لحاظ فنی تفاوت چندانی با مدل معمولی کوییک ندارد، اما استفاده از دو رنگ در بدنه آن، با استقبال خوبی از سوی خریداران خودروهای میان ‌قیمت مواجه شد.   

با توجه به استقبالی که از این خودرو در بازار شد دربازه زمانی مورد بررسی شاهد رشد قیمت خانواده کوییک در بازار بودیم، بطوریکه در میانه‌ای اسفند، این خودرو میان قیمت وارد کانال 400 میلیونی‌ها شد.

 بررسی بازار نشان می‌دهد در بازه زمانی مورد بررسی دو خودرو «کوییک دنده‌ایS» و «کوییک دنده‌ایR» در بازار به ترتیب رشدی 21.5 و 24.7 درصد بوده است.

با توجه به روند قیمت خانواده کوییک می‌توان گفت «کوییک دنده‌ایS» با افزایش 74 میلیونی در مدت زمان مورد بررسی در بازار از 344 میلیون تومان در نیمه مهرماه به 418 میلیون در نیمه اسفند ماه رسید.

«کوییک دنده‌ایR» هم در این مدت افزایشی 85 میلیونی داشت و قیمت آن به 429 میلیون رسید.

کوییک

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید