ایرلاین‌ها مسافران معترض را تهدید کردند

کدخبر: ۳۹۴۸۷۷
چند روز پیش در حالی که برخی مسافران پرواز کیش – تهران به رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی توسط یکی از شرکت‌های هواپیمایی معترض بودند، یکی از مسئولان این ایرلاین از آن‌ها با لحنی تهدید آمیز خواست که مزاحم پروازشان نشوند!
ایرلاین‌ها مسافران معترض را تهدید کردند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، چندی پیش پرواز کیش-تهران در حالی انجام شد که مسافران از دیدن کابین پر از مسافر و رعایت نشدن پروتکل محدودیت ۶۰ درصدی پذیرش مسافر تعجب  کرده بودند و اعتراض خود را به مسئولان این شرکت هواپیمایی اعلام کردند اما با رفتار عجیب آن‌ها مواجه شدند و این پرواز به کار خودش ادامه داد.

یکی از مسافران این پرواز در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پرواز شماره ۶۲۶۲ بوینگ ام دی مربوط به شرکت هواپیمایی تابان از جزیره کیش به مقصد تهران ساعت ۲۰ و ۲۰ دقیقه مورخ دوم اسفند ماه، بدون رعایت پروتکل بهداشتی انجام شد.

وی با اشاره به محدودیت پذیرش ۶۰ درصدی مسافر، افزود: در این پرواز _ که باید یک ردیف صندلی مسافر باشد و یک ردیف خالی _  پروتکلی رعایت نشد کابین بدون توجه به تذکر مسافرین، پر شده بود و تمام  ۵ ردیف (به جز چند ردیف اول هواپیما که در آن فاصله رعایت شده بود) مسافر نشسته بود.

این مسافر ادامه داد: به همراه یک مسافر دیگر به مسوولین پرواز مراجعه کرده و مراتب اعتراض را اعلام کردیم اما فردی که خود را مسوول ایستگاه پرواز کیش معرفی کرد بدون توجه به تذکر ما، از ما با تهدید خواست که مزاحم پرواز نشویم.

البته پیش از این تورج دهقان زنگنه در نشست خبری اخیر خود درباره رعایت این پروتکل گفته بود که تا زمانی که ستاد ملی مقابله با کرونا بر رعایت محدودیت ۶۰ درصدی پذیرش مسافر در پروازها اصرار داشته باشد این پروتکل را رعایت کرده و بر رند اجرای درست آن نظارت صورت خواهد گرفت.

وی افزود: گرچه در ۹۵ درصد پروازها پروتکل‌های بهداشتی رعایت می شود، برخی از شرکت‌های هواپیمایی در این ارتباط با هشدارها و برخوردهای مختلفی مانند قطع پرواز، لغو مجوز و غیره مواجه شده‌اند و از این به بعد نیز بر چگونگی رعایت این پروتکل‌ها به دقت نظارت می کنیم.

حالا با این وضعیت باید دید که با این شرکت‌ هواپیمایی چه برخوردی می‌شود و آیا در ادامه شاهد نظارت بیشتر و برخورد جدی‌تر با پروتکل شکنان خواهیم بود؟

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید