حقیقت پور: احمدی نژاد هم صورت مادر چاوز را بوسیده!

کدخبر: ۳۹۶۰۶۰
حقیقت پور گفت: من احمدی‌نژاد را اصولگرا نمی دانم. اگر قبلا هم احساس می کردیم احمدی نژاد اصولگرا است در اشتباه بودیم، احمدی‌نژاد بدعتی در فضای سیاسی ما گذاشته است که جرمی بسیار سنگین و نابخشودنی بوده و آن در خصوص آبروی شخصیت های نظام است‌.
حقیقت پور: احمدی نژاد هم صورت مادر چاوز را بوسیده!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از برنا، منصور حقیقت پور، چهره سیاسی اصولگرا،در رابطه با کاندیداتوری علی مطهری به عنوان یک اصولگرا و شانس او برای اجماع اصولگرایان به عنوان کاندیدای نهایی ۱۴۰۰ از او گفت: بعضی از آقایان شانسی ندارند که در ۱۴۰۰ مجددا مورد تایید قرار بگیرند و فقط می خواهند سر زبان ها باشند.

او افزود: با شناختی که از این جو اصولگرا  دارم بعید می دانم حتی حداقل توجهی از جهت معرفی به مطهری شود.

حقیقت پور با اشاره به عدم پذیرش رییسی برای حضور در انتخابات ۱۴۰۰ عنوان کرد: ظرفیتی که در رییسی وجود دارد می تواند تولید اجماع کند و اگر او برای کاندیداتوری بیاید هیچ یک از کاندید های اصولگرایان محلی از اعراب ندارند. ولی در نبود او سبد کاندیداتوری اصولگرایان متکثر خواهد شد و آرا اصولگرایان بین افراد مختلف پخش می شود.

او تاکید کرد: امروز فضا در تب و تاب انتخابات است و می گویند می آییم و نمی آییم و همین شوهای سیاسی است که انتخابات را خوشمزه می کند و نمی توان روی این حرف ها برای روز انتخابات حساب کرد. افراد آمدن را مزه مزه می کنند. ما نباید عصبانی و نباید خوشحال باشیم باید صبر کنیم تا ببینیم چه می شود.

حقیقت پور با اشاره به جدال اخیر حداد عادل با محمود احمدی نژاد تصریح کرد: من احمدی‌نژاد را اصولگرا نمی دانم. اگر قبلا هم احساس می کردیم احمدی نژاد اصولگرا است در اشتباه بودیم، احمدی‌نژاد بدعتی در فضای سیاسی ما گذاشته است که جرمی بسیار سنگین و نابخشودنی بوده و آن در خصوص آبروی شخصیت های نظام است‌.

او اضافه کرد: شخصیت ها معصوم نیستند ولی اینکه هر کسی باب میل تو نبود با بولدوزر از روی آنها عبور کنی درست نیست. چه کسی برای نظام ماند؟! شاید من با حداد عادل اختلاف نظر سیاسی داشته باشم اما این حرکت ها و پرونده سازی های احمدی نژاد را قبول ندارم.

این چهره سیاسی اصولگرا یادآور شد: به احمدی نژاد بگویید اگر او دست فرح را بوسیده تو روی مادر چاوز را بوسیده ای! ضمن اینکه حرف احمدی نژاد تهمت، شایعه و بهتان است. احمدی‌نژاد شخصیت بدی دارد و متاسفانه هیچ کسی را به اندازه خودش قبول ندارد.

او در پایان گفت: اگر احمدی‌نژاد می خواست رجایی زمان باشد نباید در مقابل نظر و فتوای رهبری اجتهاد می کرد که این اجتهاد باطل است. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید