این ترشی محبوب خاصیت ضد کرونایی دارد

کدخبر: ۴۰۴۹۷۱
اقتصادنیوز : مطالعات جدید نشان می‌دهد که سبزیجات تخمیر شده مانند کلم سبز و گل کلم تخمیر شده می‌تواند سیستم ایمنی بدن را افزایش داده و راهی برای مقابله با کرونا باشد، ترشی شور که دارای سبزیجات تخمیر شده است برای محافظت در مقابل کرونا و عفونت مفید است.
این ترشی محبوب خاصیت ضد کرونایی دارد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از بهداشت نیوز، «آنتونی هابسون» دانشمند بالنی دستگاه گوارش انگلستان در این خصوص، اظهار کرد: روده ما بزرگ‌ترین اندام ایمنی بدن است و خط مقدم نبرد برای محافظت از ما در برابر باکتری‌ها و ویروس‌هاست. برای محافظت از روده باید طیف متنوعی از غذاها را بخوریم از این رو سبزیجات و غذاهای تخمیر شده غنی از باکتری‌های پروبیوتیک هستند که سیستم ایمنی بدن را افزایش می‌دهند و می‌توانند در صورت سلامت به خوبی با کرونا و دیگر بیماری‌های مبارزه کنند.

وی تاکید کرد: خوردن ماست و شیرهای پروبیوتیک نیز در این زمینه کارساز است. مطالعات نشان داده که افرادی که سبزیجات تخمیر شده در منوی غذایی شأن استفاده کردند کمتر با خطر مرگ ناشی از کرونا روبرو بوده‌اند. در کنار سبزیجات تخمیر شده راهکارهایی چون شستن دست‌ها، استفاده از ویتامین دی، خواب کافی، کاهش استرس و کاهش وزن می‌تواند برای مقابله با کرونا مفید باشد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید