روایت واعظی از تلاش اسرائیلی ها برای شکست مذاکرات وین

کدخبر: ۴۱۰۴۹۳
محمود واعظی، رییس دفتر رییس جمهوری گفت: کشورهای اسلامی برای ایستادن مقابل صهیونیست‌ها و حامیان آن، بیش از هر زمانی به وحدت و انسجام نیاز دارند.
روایت واعظی از تلاش اسرائیلی ها برای شکست مذاکرات وین

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایرنا، محمود واعظی، روز جهانی قدس را میراث حضرت امام (ره) عنوان کرد و گفت: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس از سوی حضرت امام (ره) اقدامی در جهت خواسته مسلمانان جهان بود.  بطوریکه این موضوع به سرعت از مرزهای ایران فراتر رفت و نه تنها در کشورهای مسلمان بلکه در سایر کشورها هم گسترش یافت.

رییس دفتر رییس جمهوری افزود: مسلمانان برای بزرگداشت این روز و همچنین نفرت از اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به طور گسترده راهپیمایی می‌کنند اما به دلیل شیوع ویروس کرونا راهپیمایی امسال روز جهانی قدس در کشورهای جهان به ویژه ایران چون سال‌های گذشته برگزار نمی‌شود.

واعظی با تاکید بر اهمیت موضوع روز قدس به عنوان روز مهمی که باید همواره زنده نگه داشته شود، ابراز امیدواری کرد که شخصیت‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به هر طریقی که می‌توانند، برای بزرگداشت این روز و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی تمام توان خود را به کار بگیرند.

تلاش اسرائیلی ها برای شکست مذاکرات وین به روایت واعظی

وی تصریح کرد: این روزها می‌بینیم برخی کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی ارتباط برقرار کردند که این کشورها با مخالفت مردم سرزمین خود مواجه شده‌اند. ماهیت رژیم صهیونیستی تغییر نکرده است و نه تنها با فلسطینی‌ها بلکه با مسلمانان سراسر جهان سر ناسازگاری دارد.

وی به نشست وین اشاره کرد و یادآور شد: رژیم صهیونیستی در چند هفته گذشته هیات‌هایی به آمریکا و کشورهای اروپایی فرستاد و از همه ابزارهای تبلیغاتی و جنگ روانی استفاده کرد تا مذاکرات وین به شکست بینجامد و تلاش کرد تا آمریکا به برجام بر نگردد. بنابراین دشمنی رژیم صهیونیستی با کشورهای اسلامی فقط در یک بعد و فقط مرتبط با فلسطینی‌ها نیست. برای ایستادن مقابل صهیونیست‌ها و حامیان آن،  کشورهای اسلامی بیش از هر زمانی به وحدت و انسجام نیاز دارند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید