هشدار تل‌آویو درباره ظرفیت زرادخانه موشکی گروه‌های مقاومت فلسطین

کدخبر: ۴۱۲۲۳۹
اقتصادنیوز : منابع صهیونیستی،‌ عصر امروز (جمعه)، گزارش دادند که مقامات اطلاعاتی این رژیم به سطوح سیاسی درباره زرادخانه موشکی گروه‌های مقاومت فلسطین هشدار داده‌اند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس ،شبکه «العربیه» در این خصوص گزارش داد که برخی مقامات صهیونیست برآورد کرده‌اند که زرادخانه جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ۱۴ هزار موشک در خود جای داده است.

خبرگزاری فلسطینی «شهاب» به نقل از کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز در این ارتباط گزارش داد که سازمان استخبارات رژیم صهیونیستی به سطوح سیاسی این رژیم درباره حوادث شهر قدس و پیامدهای آن هشدار داده است.

بر اساس این گزارش، این سازمان اشاره کرده است که گروه‌های مقاومت فلسطین خود را برای یک جنگ دو ماهه آماده می‌کنند و ۱۴ هزار موشک در اختیار دارند.

این گزارش در حالی منتشر شده است که «ابوعبیده» سخنگوی «کتائب عزالدین القسام»‌ شاخه نظامی حماس پس از اولین حمله موشکی گسترده به تل‌آویو به مقامات رژیم صهیونیستی در بخشی از اظهارات خود اشاره کرد که در این حمله تنها از تعداد کمی از موشک‌های مقاومت استفاده شده است.

بر اساس گزارش روزنامه «تایمز اسرائیل»، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که طی عملیات‌های گروه‌های مقاومت فلسطین در چهار روز گذشته، حدود ۲۰۰۰ فروند موشک و راکت به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.

به گفته منابع صهیونیستی در این حملات، تا این لحظه، ۹ صهیونیست به هلاکت رسید‌ه‌اند و بیش از ۱۳۰ نفر دیگر مجروح شده‌اند.

شبکه عبری‌زبان «کان» هم امروز گزارش داد که در پی حملات راکتی گسترده گروه‌های مقاومت به بخش‌های مختلفی از اراضی اشغالی، تا ساعت چهار عصر روز گذشته به ۸۸۶ ساختمان، ۸۵۸ خودرو خسارت وارد شده و ۷۲ خانواده صهیونیست بی‌سرپناه شده‌اند.

در عین حال، خبرگزاری «شهاب» به نقل از وبگاه عبری «۰۴۰۴»، امروز، گزارش داد که که نتانیاهو قصد دارد که به زودی عملیات نظامی علیه غزه را پایان دهد و این مسئله بستگی به کاهش چشمگیر میزان حملات حماس دارد

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید