هاشمی طبا: ریاست ابراهیم رئیسی بر قوه مجریه دردی دوا نمی کند

کدخبر: ۴۱۴۷۲۰
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم گفت: هرچند آقای لاریجانی تاکنون در دولت و قوه مجریه حضور نداشته است اما در مجلس عملکرد نسبتا خوبی داشته و مسلط عمل کرده است، و نشان داده که می تواند امور را مدیریت کند.
هاشمی طبا: ریاست ابراهیم رئیسی بر قوه مجریه دردی دوا نمی کند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، مصطفی هاشمی‌طبا در ارزیابی خود از آرایش انتخاباتی کاندیداها، با بیان اینکه این روزها اصلاح طلب و اصولگرا دیگر معنایی ندارد، گفت: در جریان این انتخابات هم کاندیداهای پوششی حاضر شدند تا در مناظرات پاس گل بدهند و نمی شود پیشی بینی کرد که در آخر چه می شود.

وی در واکنش به کاندیداتوری ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم، اظهار کرد: اگر ایشان از من سوال می کرد خواهش می کردم که کاندیدا نشود. امام (ره) هم گفتند که اگر قوه قضاییه اصلاح شود، مملکت اصلاح می شود.

این فعال سیاسی تصریح کرد: ایشان حدود ۴۰ سال در بطن قوه قضاییه بودند و می توانند با این سابقه آنجا به اصلاح امور بپردازند چون آمدن ایشان به قوه مجریه در شرایط فعلی مسئله ای را حل نمی کند؛ مسائل دولت بسیار زیاد است و حل آنها فقط در اختیار دولت نیست.

هاشمی‌طبا خاطرنشان کرد: البته مجلس یازدهم هم با آقای رئیسی همفکر است اما تصمیمات تاثیرگذار برای اجرا در حال حاضر در کشورخیلی قابل اجرا نیست به همین دلیل است که کاندیداتوری و به نظر نمی رسد ریاست ایشان بر قوه مجریه دردی دوا کند.

وی با اشاره به اعلام کاندیداتوری علی لاریجانی هم گفت: هرچند آقای لاریجانی تاکنون در دولت و قوه مجریه حضور نداشته است اما در مجلس عملکرد نسبتا خوبی داشته و مسلط عمل کرده است، و نشان داده که می تواند امور را مدیریت کند هرچند قوه مجریه اکنون پرمسئله و مدیریت بر آن کار سختی است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید