از حمله تند مهرعلیزاده به رئیسی تا وعده قاضی زاده هاشمی به ارتشی ها

کدخبر: ۴۱۶۷۹۱
امیرحسین قاضی زاده هاشمی در توئیتی با اشاره به حادثه غرق شدن شدن شناور ارتش در توئیتی نوشت: ‌ناو ⁧‫خارک‬⁩ مهمترین شناور پشتیبانی و آموزشی نداجا بدلیل حریق گسترده غرق شده.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در توئیتی نوشت: ‌همه به ویژه دشمنان بدانند ⁧‫ارتش‬⁩ فدایی ملت است. وقتی رئیس جمهور شدم حمایت از ارتش و ارتشیان مضاعف خواهد شد.

امیرحسین قاضی زاده هاشمی در توئیتی با اشاره به حادثه غرق شدن شدن شناور ارتش در توئیتی نوشت:  ‌ناو ⁧‫خارک‬⁩ مهمترین شناور پشتیبانی و آموزشی نداجا بدلیل حریق گسترده غرق شده. ‌سوالات و ابهامات زیادی درخصوص این حادثه تلخ وجود دارد که باید به سرعت بررسی و به آنها پاسخ داده شود. ‌همه به ویژه دشمنان بدانند ⁧‫ارتش‬⁩ فدایی ملت است. وقتی رئیس جمهور شدم حمایت از ارتش و ارتشیان مضاعف خواهد شد.

حمله مهرعلیزاده به رئیسی: مملکت داری را با خم رنگرزی و دادگاه اشتباه گرفته‌ای /وعده قاضی زاده هاشمی به ارتشی ها

مکانیسم اقتصاد با بگیر و ببند عمل نمی‌کند

محسن مهرعلیزاده نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در توئیتی نوشت:«آقایان مملکت داری را با خم رنگرزی و دادگاه اشتباه گرفته اند مکانیزم اقتصاد و بازار با باید و نباید و بگیر و ببند عمل نمی کند. فقط با اصلاح نهادهای اقتصادی نقدینگی به سمت تولید حرکت می کند و روند فرار سرمایه متوقف می‌شود.»

در اکوایران ببینید : خرید رای با فروختن رویا

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید