خبری مهم درباره حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی/ بیت کوین صعود کرد/علت رد صلاحیت مرحوم هاشمی رفسنجانی مشخص شد

کدخبر: ۴۱۹۱۸۴
خبرهایی مثل واریز حقوق بازنشستگی،بیت کوین و ارز دیجیتال و روایت رد صلاحیت مرحوم هاشمی رفسنجانی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری توجه ها را به خود جلب کرد.
خبری مهم درباره حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی/ بیت کوین صعود کرد/علت رد صلاحیت  مرحوم هاشمی رفسنجانی مشخص شد

به گزارش اقتصادنیوز ، امروز هم مثل روزهای قبل مردم پیگیر اخبار مهم بودند.خبرهایی مثل واریز حقوق بازنشستگی،بیت کوین و ارز دیجیتال و روایت رد صلاحیت مرحوم هاشمی رفسنجانی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری.

خوش شانس ها در قرعه کشی ایران خودرو داشتن خودرو  و مسکن با افزایش بی رویه و افسار گسیخته ی آن به یک رویا در کنار سایر آرزوهای دست نیافتنی دیگر تبدیل شده است.این در حالی است که شرکت های خودروسازی برای فروش محصولات خود یا فروش فوق العاده برگزار می کنند یا شرایطی را فراهم می کنند تا مردم به صورت اقساط خودرو بخرند.

این بار هم مثل همه دفعات قبل  سه محصول ایران خودرو برای فروش فوق العاده در نظر گرفته شده بود.ثبت نام این دوره از 18 خرداد لغایت 20 خرداد 1400 به صورت اینترنتی و از طریق سایت ایران خودرو آغاز شده بود.این در حالی است که مراسم قرعه کشی ثبت نام ها روز‌گذشته با حضور نهادهای نظارتی و در محل همیشگی شرکت ایران خودرو انجام شد.

به برندگان قرعه کشی ایران خودرو خرداد 1400 از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود. همچنین نتایج قرعه کشی ایران خودرو از طریق سایت ایران خودرو در دسترس قرار خواهد گرفت.

رد صلاحیت هاشمی رفسنجانی و کلی حاشیهاین روزها اخبار انتخاباتی داغ است و هرروز توجه مردم را به خودش جلب می کند.یکی از اخباری که حسابی سر و صدا کرد مربوط به مصاحبه حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات دولت احمدی‌نژاد بود. اودر مصاحبه‌ای گفت:«در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۲ به پیشنهاد او هاشمی رفسنجانی رد صلاحیت شد، چرا که "برای حفظ نظام" لازم بوده که او رئیس جمهور نشود.»ادعایی که با واکنش های زیادی روبرو شد.

بازنشستگان تامین اجتماعی و پیگیری حقوق؛همان همیشگی روز گذشته سازمان تامین اجتماعی با صدور اطلاعیه‌ای زمان بندی پرداخت حقوق مستمری بگیران در خرداد ۱۴۰۰ را اعلام کرد.بر اساس اعلام این سازمان، پرداخت حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در این ماه از ۲۰ خرداد آغاز شده است و تا ۳۱ خرداد بر اساس حروف الفبا واریز می شود.

دوباره یک توییت و دوباره یک افزایش قیمت بازاز ارز های دیجیتال و بیت کوین تحت تاثیر توییت های ایلان ماسک با افت قیمت همراه شده است.اما توییت جدید ایلان ماسک مبنی بر استفاده از بیت کوین در معاملات شرکت تسلا در صورت استخراج آن با انرژی‌های پاک، ارزش این ارز مجازی را ۹.۸ درصد بالا برده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید