پیش بینی باران برای این مناطق کشور

کدخبر: ۴۲۵۸۶۳
در سواحل خزر و مناطقی از آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، خراسان شمالی و ارتفاعات استان‌های تهران بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.
پیش بینی باران برای این مناطق کشور

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، امروز در سواحل دریای خزر، شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات استان‌های تهران و سمنان بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود، از چهارشنبه تا پایان هفته بر شدت بارش این مناطق نیز افزوده می‌شود.

از امروز در جنوب سیستان و بلوچستان و از چهارشنبه در مناطقی از هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب و شرق فارس در ساعات بعد از ظهر تا اوایل شب رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ می‌دهد. این وضعیت در این مناطق تا پایان هفته تداوم داشته و جمعه در این مناطق تشدید خواهد شد.

گفتنی است، طی پنج روز آینده در شرق و جنوب شرق کشور به ویژه در شمال سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی وزش باد شدید همراه با گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

همچنین از امروز تا چهارشنبه سرعت وزش باد در جنوب سمنان، جنوب تهران، قم، مرکزی، اصفهان، خوزستان، ایلام و بوشهر افزایش می‌یابد که در بعضی ساعات وقوع گرد و خاک دور از انتظار نیست.

طی پنج روز آینده به تناوب دریای خزر، خلیج فارس و شرق دریای عمان مواج است.

دمای هوا از چهارشنبه تا پایان هفته به طور میانگین بین یک تا دو درجه در سطح کشور کاسته می‌شود و این کاهش دما در سواحل شمالی، شمال غرب، شمال شرق کشور حدود ۴ تا ۶ درجه خواهد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید