اقدام شرم آور مسئول بانک با مشتری معلول

کدخبر: ۴۲۷۴۱۵
مرد جوان تمام شرایط و مدارک لازم برای دریافت وام را به طور کامل محیا نمود اما در لحظه آخر، کارمند مسئول بانک به دلیلی غیرمنطقی پرونده ی او را متوقف کرد.
اقدام شرم آور مسئول بانک با مشتری معلول

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک، گرفتن وام بانکی، برای اکثر افراد جامعه با دشواری هایی همراه است و فراهم کردن شرایط تعیین شده ی آن برای هر کسی ساده نیست. افرادی که پیگیر و مصمم باشند احتمالا موفق به دریافت وام می شوند اما هستند کسانی که در نیمه ی مسیر کلافه شده و از گرفتن وام منصرف می شوند، البته شاید باشند متقاضیانی که همه شرایط را مهیا می کنند اما خود بانک مانع تراشی می کند.

مرد جوان چینی بعد از مدتها رفت و آمد و تلاش بی وقفه موفق شد تمام مدارک و شرایط لازم برای دریافت وام مسکن خود را تحویل بانک دهد اما درست در لحظه ی آخر همه چیز بهم خورد و وامی به او تعلق نگرفت.

"وو ژیانپینگ" 25 ساله در کودکی براثر تصادف هر دو دست خود را از دست داده بود و از آن به بعد تمام کارهای نوشتاری خود را از طریق دهانش انجام میداد، برگه های وام را هم به همین روش و با استفاده از خودکاری که داخل دهانش میگذاشت، برگه ها را امضا کرد اما وقتی نوبت به اثر انگشت رسید کار براش دشوار شد.

اقدام شرم آور مسئول بانک با مرد بی دست

به دلیل نداشتن دست، "وو" هیچ اثر انگشتی نیز نداشت برای همین نمیتوانست در کنار امضای خود، اثر انگشتی ثبت کند. کارمند مسئول بانک بی توجه به وضعیت این مرد جوان به او گفت که اگر اثر انگشت نباشد وامی به او داده نخواهد شد به همین دلیل او نمیتواند با وجود تمام شرایطی که فراهم شده، وام بگیرد.

اصرارهای "وو" بی فایده بود و از قرار معلوم کارمند لجباز بانک بهانه ی خوبی برای مانع تراشی پیدا کرده بود. مرد جوان از کارمندان دیگر درخواست کمک کرد و خواست تا آنها با مسئول وام صحبت کنند اما هیچ کس تلاشی نکرد انگار هیچ کس متوجه مشکل او نبوده و انسانیت فراموش شده بود.

اثر انگشت

در نهایت با نا امیدی و ناراحتی بسیار به خانه بازگشت و تصمیم گرفت حقیقت ماجرا را با فاش کردن نام و جزئیات بانک، در فضای مجازی منتشر کند. ماجرای ناراحت کننده ی او به سرعت دست بدست شده و نظرات فراوانی دریافت کرد.

همه از رفتار نامناسب مسئولان بانک ناراحت بوده و به این نوع برخورد واکنش های تندی نشان دادند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید