فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو + جزئیات

کدخبر: ۴۵۹۵۵۴
رحمانی اعلام کرد: برای برگزاری طرح‌های فروش فوق‌العاده محصولات ایران خودرو، به دلیل اینکه قیمت فروش در آن قطعی است، باید منتظر باشیم تا قیمت‌ها ابلاغ شود و بلافاصله طرح فروش فوق‌العاده را برگزار خواهیم کرد.
فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو + جزئیات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بابک رحمانی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو گفت: برنامه‌های فروش خودرو از جمله طرح فروش فوق‌العاده و چه طرح پیش‌فروش در گروه صنعتی ایران خودرو به طور ثابت در طول سال و هر ماه تکرار می‌شود.

رحمانی گفت: هیچ کاهش عرضه‌ای نداشته‌ایم و حتی در آبان ماه ۲۹ درصد افزایش تولید نسبت به ماه قبل داشته ایم. در آبان ۴۳ هزار و ۳۰۰ دستگاه تولید کردیم در حالی که در مهرماه این عدد حدود ۳۳ هزار و ۶۰۰ دستگاه بوده است.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو ادامه داد: برای برگزاری طرح‌های فروش فوق‌العاده، به دلیل اینکه قیمت فروش در آن قطعی است، باید منتظر باشیم تا قیمت‌ها ابلاغ شود و بلافاصله طرح فروش فوق‌العاده را برگزار خواهیم کرد.

گفتنی است کمتر از یک ماه است که فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو در برنامه گفت و گوی ویژه خبری گفته بود که قرار است هر هفته طرح فروش فوق العاده خودرو را برگزار کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید