هشدار درباره شرارت احتمالی رژیم‌ صهیونیستی علیه ایران!

کدخبر: ۴۶۲۶۳۹
بر اساس اعلام یک مقام مطلع امنیتی به «نورنیوز»، روند نسبتا موفق مذاکرات وین می‌تواند انگیزه رژیم‌صهیونیستی را برای انجام اقدامات شرارت‌بار تقویت کند.
هشدار درباره شرارت احتمالی رژیم‌ صهیونیستی علیه ایران!

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایمنا، یک مقام مطلع امنیتی به «نورنیوز» گفت که برخی اخبار ارزیابی نشده که در فرصت مجزا بدان خواهیم پرداخت، حاکی است که رژیم‌صهیونیستی در حال بررسی انجام شرارت علیه جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اخباری که چندی قبل رسانه‌های رژیم‌صهیونیستی پیرامون دستور وزیر جنگ این رژیم به یگان‌هایی از ارتش در این خصوص منتشر کردند، افزود: با توجه به سابقه شرارت‌های این رژیم در ادوار گذشته با هدف ضربه زدن به گفت وگوهای میان ایران و کشورهای عضو برجام احتمال این رخداد دور از انتظار نیست.

این مقام امنیتی گفت: روند نسبتاً موفق مذاکرات وین می‌تواند انگیزه این رژیم را برای انجام اقدامات شرارت‌بار تقویت کند.

وی با اشاره به تأثیری که اقداماتی از این دست می‌تواند بر مذاکرات داشته باشد، خاطرنشان کرد: رژیم‌صهیونیستی شریک راهبردی آمریکا و کشورهای غربی حاضر در مذاکرات وین است و چنین رخدادی که حتی می‌تواند با هدف افزایش فشار به ایران برای تسلیم شدن در برابر زیاده‌خواهی‌های غربی‌ها در مذاکرات باشد، به طور قطع دامن‌گیر آمریکا نیز خواهد شد.

این مقام امنیتی افزود: در صورتی که هدف رژیم‌صهیونیستی هرگونه اقدام شرارت‌بار علیه تأسیسات هسته‌ای ایران باشد به صورت قهری بر همکاری‌های ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز تأثیر منفی و بازدارنده خواهد داشت.

وی در پایان تاکید کرد: نیروهای نظامی و امنیتی کشور بر اساس وظایف ذاتی خود هرگونه احتمال تهدیدزایی را جدی تلقی کرده و برای مقابله با آن سطح آمادگی‌های ضروری را بالاتر خواهند برد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید