بیانیه جامعه مدرسین: عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی ثمره‎ای جز خواری و ذلت ندارد

کدخبر: ۴۹۱۰۹۷
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس تاکید کرد: سیاست عادی‌سازی روابط با رژیم سُست‌، بی‌پایه‌ و پوشالی صهیونیستی ثمره‌ای جز خواری و ذلت نخواهد داشت.
بیانیه جامعه مدرسین: عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی ثمره‎ای جز خواری و ذلت ندارد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس تاکید کرد: سیاست عادی‌سازی روابط با رژیم سُست‌، بی‌پایه‌ و پوشالی صهیونیستی ثمره‌ای جز خواری و ذلت نخواهد داشت.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس تاکید کرد:  سیاست عادی‌سازی روابط با رژیم سُست‌، بی‌پایه‌ و پوشالی صهیونیستی ثمره‌ای جز خواری و ذلت نخواهد داشت.

متن کامل بیانیه به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامی است.» امام خمینی (قدس سره)

امسال در حالی به استقبال روز جهانی قدس می‌رویم که شدت یافتن ظلم و قساوت دشمن صهیونیست در قدس شریف، دل‌بستگان به مسئله‌ی فلسطین را غمگین و خشمگین ساخته است. رژیم کودک کش اسرائیل در ادامه‌ی خونریزی‌ها و جنایت‌هایش با هتک حرمت مسجدالاقصی و کشتار مردم مظلوم فلسطین، سعی دارد شکست‌ها و زبونی خود را پنهان کند؛ اما این دست‌ و پا زدن‌ها مجاهدت هوشمندانه و فعال ملت فلسطین را خنثی نخواهد کرد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن دعوت از امت اسلامی برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس اعلام می‌دارد:

۱.روز جهانی قدس، این یادگار ارزشمند امام راحل عظیم‌الشأن روز خروش ظلم‌ستیزان و تحقق شعار «کونا للظّالم خصماً و للمظلوم عوناً» ی ملت مؤمن و انقلابی ماست. ملت‌های اسلامی نیز در کنار قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین حضور دارند و نخواهند گذاشت مشعل مقاومت و شعله‌های خروشان آتش قهر امت اسلامی علیه اسرائیل با تزویر استکبار و خیانت مزدوران منطقه‌ای خاموش شود.

۲. توانمندیهای رزمندگان مقاومت در نفوذ و ناامن سازی شهرک‌های صهیونیست‌نشین آن‌چنان هراس و وحشتی به جان غاصبان خون‌ریز انداخته که از سایه خودشان هم می‌ترسند و با رفتارهایی جنون‌آمیز به خودشان هم شلیک می‌کنند. این قدرت‌نمایی‌های ارزشمند مجاهدان فلسطینی، شعار از نیل تا فرات غاصبان خون‌ریز را در محاصره خودساخته دیوار حائل خفه کرده است.

۳. تقدیر فلسطین با نصرت الهی و مبارزه در حال رقم خوردن است و پیروزی بر رژیم جنایتکار صهیونیست آینده حتمی مقاومت و مجاهدت در راه خداست.«أُذِنَ لِلَّذینَ یُقاتَلونَ بِأَنَّهُم ظُلِموا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ علی نَصرِهِم لَقَدیرٌ»

۴.دولت‌های اسلامی وظیفه دارند به حمایت از مردم مظلوم فلسطین بشتابند و به ماجرای فلسطین، به‌عنوان مسئله‌ اصلی جهان اسلام توجه کنند. سیاست عادی‌سازی روابط با رژیم سُست‌، بی‌پایه‌ و پوشالی صهیونیستی ثمره‌ای جز خواری و ذلت برایشان نخواهد داشت. آینده از آن مقاومت است و «و للّه العزّة و لرسوله و للمؤمنین و لکنّ المنافقین لایعلمون».

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

سید هاشم حسینی بوشهری

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید