سرخیو راموس تاریخ‌سازی کرد

کدخبر: ۵۳۱۳۲۶
با پیروز پی اس جی برابر تروا (4-3) سرخیو راموس توانست در پی اس جی تاریخ‌سازی کند.
سرخیو راموس تاریخ‌سازی کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ورزش سه سرخیو راموس که رکورد بهترین شروع در لیگ یک فرانسه را داشت، حالا از این حیث در پی اس جی نیز رکورددار است.

سرخیو راموس فصل قبل به دلیل مصدومیت نتوانست برای پاری سن ژرمن بازی های زیادی انجام بدهد ولی در فصل جاری شرایط متفاوت شده است. او در 16 بازی رسمی پی اس جی، در مجموع 1296 دقیقه در میدان بوده و یک گل هم زده است. در لیگ یک فرانسه او در 10 بازی حضور داشته و در پنج بازی لیگ قهرمانان پی اس جی نیز توانسته به میدان برود. راموس در سوپرجام فرانسه نیز در ترکیب پاریسی ها بود.

تاریخ سازی سرخیو راموس در PSG

با پیروز پی اس جی برابر تروا(4-3) سرخیو راموس توانست در پی اس جی تاریخ‌سازی کند. او نخستین بازیکن این باشگاه است که در 30 بازی نخست خود شکستی را تجربه نکرده است. رکورد راموس 23 پیروزی و هفت تساوی است. 18 پیروزی او با پی اس جی در لیگ یک فرانسه بوده است. در این 30 بازی او سه گل هم برای پی اس جی زده است.

رکورد قبلی در اختیار "رای"، بازیکن برزیلی سابق پاریسی ها در دهه 90 میلادی بود. راموس با 23 بازی بدون شکست در لیگ یک فرانسه هم رکورددار بهترین شروع است. رکورد قبلی در اختیار خوان پابلو سورین بود. با این درخشش راموس امیدوار است در فهرست نهایی اسپانیا برای جام جهانی باشد. این اتفاق رخ خواهد داد؟

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید