خبر خوش این کشور برای زلنسکی/ ۲۰۰ هزار واحد مهمات توپخانه به اوکراین کمک می‌شود

کدخبر: ۶۱۵۱۰۰
اقتصادنیوز: بازرس کل نیروهای مسلح آلمان گفت که آلمان می‌تواند سال آینده حدود ۲۰۰ هزار واحد مهمات توپخانه را به اوکراین عرضه کند.
خبر خوش این کشور برای زلنسکی/ ۲۰۰ هزار واحد مهمات توپخانه به اوکراین کمک می‌شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، کارستن بروئر، بازرس کل نیروهای مسلح آلمان (بوندس‌ور) گفت که آلمان می‌تواند سال آینده حدود ۲۰۰ هزار واحد مهمات توپخانه را به اوکراین عرضه کند.

خبر مرتبط
اختلاف بین مقامات اوکراینی شدت گرفت/زلنسکی به دردسر افتاد؟

اقتصادنیوز: فیگارو در گزارشی نوشته است: اندک‌اندک نشانه‌های از بین‌ رفتن "اتحاد مقدسی" که تا این زمان - حداقل در ملاء عام - بین مقامات اوکراینی در عرصه سیاسی حاکم بود، در حال رنگ‌باختن است.

علاوه بر این، بازرس کل نیروهای مسلح آلمان تاکید کرد که آلمان به افزایش ظرفیت تولید برای افزایش تولید مهمات ادامه می دهد.

خبر مرتبط
نگرانی اروپا از پیروزی پوتین بر ناتو پس از نبرد اوکراین

روزنامه تلگراف نوشته اروپا نه‌تنها با شکست اوکراین در جنگ کنار آمده، بلکه تمایل چندانی هم برای حمایت از خود در برابر «تهدیدهای آتی روسیه» ندارد.

اوایل نوامبر، یک منبع ارشد اروپایی به خبرنگاران در بروکسل گفت که کشورهای اتحادیه اروپا تا کنون ۳۰۰ هزار مهمات از ۱ میلیون مهمات برنامه ریزی شده را به اوکراین تحویل داده‌اند.

بوریس پیستوریوس وزیر دفاع آلمان اعلام کرد که اتحادیه اروپا نمی تواند به وعده خود مبنی بر تامین یک میلیون گلوله تا مارس ۲۰۲۴ عمل کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید