اظهارات قالیباف در پی شهادت سردار موسوی/یک مجاهد بیست‌وچهارساعته بود

کدخبر: ۶۱۸۱۲۴
اقتصادنیوز: رئیس مجلس در پی شهادت سردار موسوی گفت: این‌ها را بدون تعارف می‌گویم که این شهید واقعاً یک مجاهد بیست‌وچهارساعته در تمام این بیش از سه‌دهه بود.
اظهارات قالیباف در پی شهادت سردار موسوی/یک مجاهد بیست‌وچهارساعته بود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، محمدباقر قالیباف در مراسم رونمایی از مجموعۀ ۴۰جلدی «ره‌نامه» گفت: جا دارد که یاد کنم از شهید عزیز و گران‌قدرمان، شهید سیدرضی موسوی (رحمةالله علیه)، که دیروز به دست جنایتکارترین و خبیث‌ترین افراد روی زمین به شهادت رسید، آن‌هایی که با خوی حیوانی زندگی می‌کنند و به جامعۀ بشری ظلم می‌کنند.

خبر مرتبط
هشدار بهادری جهرمی به اسرائیل/منتظر پاسخ ایران باشید

اقتصادنیوز: سخنگوی دولت در واکنش به اقدام تروریستی اسرائیل علیه سردار موسوی که منجر به شهادت او شد گفت: طبیعتا این اقدام در زمان و مکان مناسب پاسخ مناسبی دریافت خواهد کرد.

وی افزود: شهید سیدرضی این توفیق را داشت که بیش از سه دهه در مجاهدت مداوم و بی‌وقفه از نزدیک‌ترین هم‌رزمان شهید سلیمانی بود. این‌ها را بدون تعارف می‌گویم که این شهید واقعاً یک مجاهد بیست‌وچهارساعته در تمام این بیش از سه‌دهه بود. بیست‌وچهارساعته! آن‌هایی که با شهید سیدرضی از نزدیک آشنا بودند، می‌دانند که او حلال هر مشکلی بود و گره هر کاری را در میدان باز می‌کرد.

خبر مرتبط
جلسه فوق‌العاده این کمیسیون مجلس در پی شهادت سردار موسوی

اقتصادنیوز: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از برگزاری جلسه فوق‌العاده این کمیسیون در هفته آینده در پی شهادت سردار موسوی خبر داد.

رئیس مجلس گفت: ما البته برای این شهدای عزیز هرگز اظهار تأسف و غصه نمی‌کنیم. فردی که این‌گونه مجاهدت کند، با خداوند معامله کرده است و همۀ زندگی‌اش را برای خدا گذاشته است و در زندگی متعهد بود و به تعهد خود جامۀ عمل پوشانده است.  

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از معاملات بازار سهام در روز سه‌شنبه؛

      اقتصادنیوز: امروز برای هفتمین روز معاملاتی متوالی شاخص بورس ریزش کرد.

    کارگزاری مفید