شلیک تک‌تیراندازان اسرائیلی به غیرنظامیان مقابل بیمارستان ناصر

کدخبر: ۶۲۸۵۴۳
اقتصادنیوز: پزشکان و مقام‌های پزشکی در غزه اعلام کردند که تک‌تیراندازان اسرائیلی در روزهای اخیر تعدادی از مردم را هنگام خروج از مجتمع پزشکی «ناصر» در جنوب غزه به ضرب گلوله به شهادت رسانده‌اند.
شلیک تک‌تیراندازان اسرائیلی به غیرنظامیان مقابل بیمارستان ناصر

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، سی‌ان‌ان گزارش داد که پزشکان و مقام‌های پزشکی در غزه اعلام کردند که تک‌تیراندازان اسرائیلی در روزهای اخیر تعدادی از مردم را هنگام خروج از مجتمع پزشکی «ناصر» در جنوب غزه به ضرب گلوله به شهادت رسانده‌اند.

یک جراح در بیمارستان ناصر گفت که شاهد عینی تیراندازی بوده است و افزود که حداقل دو نفر در روز سه‌شنبه توسط تک‌تیراندازها به شهادت رسیده و تعداد بیشتری مجروح شدند.

بر اساس این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی به کارکنان بیمارستان و بیماران داخل مجتمع پزشکی دستور تخلیه داده و مدعی شده است که «مسیری امن» را برای خروج غیرنظامیان باز کرده است.

خبر مرتبط
کمک مردم ایران به غزه از 100 میلیارد تومان گذشت

اقتصادنیوز: رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر اعلام کرد میزان کمک‌های نقدی مردم ایران به مردم مظلوم غزه به ۱۲۸ میلیارد تومان رسید.

این جراح که به دلایل امنیتی خواست نامش فاش نشود، گفت، اما حداقل هشت نفر که سعی در فرار در طول این مسیر را داشتند روز سه‌شنبه هدف تیراندازی قرار گرفتند.

وی در مجموعه‌ای از پیام‌های صوتی تأکید کرد که تیم‌های پزشکی در بیمارستان حداقل سه روز است که تحت بمباران شدید قرار داشته‌اند. 

این جراح افزود: «تانک‌ها و تک‌تیراندازها از همه جهت بیمارستان را احاطه کرده اند. آنها تهدید کردند که بیمارستان را طی نیم ساعت بمباران خواهند کرد».

مجتمع پزشکی ناصر بزرگ‌ترین مرکز درمانی فعال باقی‌مانده در غزه است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید