افتتاح نمایشگاه «سرآمدان فناوری و صنعت» با حضور سردار سلامی

کدخبر: ۶۲۹۳۸۵
اقتصادنیوز: مراسم افتتاح سومین جشنواره و نمایشگاه سرآمدان فناوری و صنعت با حضور فرمانده کل سپاه و رییس سازمان انرژی اتمی ایران برگزار شد.
افتتاح نمایشگاه «سرآمدان فناوری و صنعت» با حضور سردار سلامی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سومین جشنواره و نمایشگاه سرآمدان فناوری و صنعت با هدف ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی و ایجاد خودباوری در عرصه فناوری و صنعت با معرفی واحدهای تولیدی مانع زدایی شده و معرفی ایده‌های نوآورانه در حوزه‌های صنعت تا یکم اسفند ۱۴۰۲ در محل نمایشگاه بین المللی تهران در حال برگزاری است.

خبر مرتبط
فرمانده کل سپاه: به ما تعرضی شود بدون پاسخ نخواهیم گذاشت

اقتصادنیوز: فرمانده کل سپاه با بیان اینکه در شناورهای تندرو سرعت بسیار تعیین‌کننده است، اضافه کرد: به بسیاری از قابلیت‌های دریایی دست یافته‌ایم که قابل گفتن نیست ولی این را بگویم که به قدرت‌های بی‌نظیری دست یافته‌ایم.

 رونمایی از واحدهای تولیدی مانع زدایی شده، معرفی ۳۰۰ محصول بومی‌سازی شده، معرفی و الگوسازی نوآوران و فناوران برتر عرصه صنعت و معدن، معرفی و الگوسازی شرکت‌های دانش بنیان پیشرو در حل مسائل اولویت دار وزارتخانه‌های مرتبط با عرصه صنعت و معدن، رونمایی از شبکه اندیشه ورزی بسیج، معرفی و تقدیر از کانون‌های تخصصی و گروه‌های جهادی برتر بسیجی وزارتخانه و همچنین نشست هم اندیشی بانوان متخصص و مهندس بسیجی، از برنامه‌های سومین جشنواره و نمایشگاه سرآمدان فناوری و صنعت، است.

محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی ایران در مراسم افتتاحیه این جشنواره گفت: جریان نوآوری و چرخه خلاقیت؛ قدرت تبدیل ایده به محصول و حل مساله است و نگاهی که در این چرخه باید فعال باشد، «خودباوری» است که هم‌افزایی و رویکرد همزمان این دو فرآیند به عزت‌آفرینی و اقتدار کشور کمک خواهد کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید