اظهارات ضدونقیض بایدن از جنگ غزه/بایدن: نمی‌خواهم کشته‌شدن فلسطینی‌ها را ببینم

کدخبر: ۶۳۲۶۵۳
اقتصادنیوز: رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای گفت: من نمی‌خواهم شاهد کشته شدن فلسطینی‌ها باشم و فکر می‌کنم این برخلاف آن چیزی است که ما به‌عنوان آمریکایی به آن معتقدیم.
اظهارات ضدونقیض بایدن از جنگ غزه/بایدن: نمی‌خواهم کشته‌شدن فلسطینی‌ها را ببینم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جو بایدن در مصاحبه‌ای با نیویورکر که دوشنبه منتشر شد، به نظر می‌رسد که از اطراف خود غافل است، زیرا به دنیا می‌گوید که معتقد است «اسرائیل» باید «کمی زمان برای جنگ غزه بگذارد» دقیقاً به اندازه تعداد شهدا!

از آغاز حملات رژیم صهیونیستی در هفت اکتبر در غزه بیش از ۳۰۰۰۰ نفر در اثر نسل کشی وحشیانه صهیونیستها در غزه و با حمایت آمریکا به شهادت رسیدند.

به گزارش المیادین، بایدن سعی کرد جنایات «اسرائیل» را با گفتن اینکه «فشار بر اسرائیل برای اقدام با هر ذره ظرفیت علیه حماس واقعی است» توجیه کند.

با این حال، بایدن در ادامه سیاست دروغین خود و تزریق امید واهی به مردم غزه گفت که امیدوار است شاهد کاهش قابل توجهی در استفاده از زور علیه مردم غزه باشد.

خبر مرتبط
دعای جوبایدن برای آتش‌بس در غزه/دوشنبه مهم برای فلسطینی‌ها

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهوری آمریکا ابراز امیدواری کرد تا دوشنبه آینده آتش‌بس در نوار غزه برقرار شود.



بایدن با گرفتن ژست انسان دوستانه ادعا می‌کند: «من نمی‌خواهم شاهد کشته شدن فلسطینی‌ها باشم – فکر می‌کنم این برخلاف آنچه ما به‌عنوان آمریکایی معتقدیم، است، اما چگونه این امکان وجود دارد، در حالی که به وضوح می‌دانیم که میلیارد‌ها دلاری که در اختیار «اسرائیل» قرار می‌گیرد برای کشتن هزاران زن و کودک در غزه تحت عنوان «سپر‌های حماس» استفاده می‌شود؟!»

حتی بر خلاف آنچه او گفت، ایالات متحده همچنین هر قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل را که خواستار آتش بس در غزه است وتو کرده است.

با این حال، به گفته بایدن، در حالی که در مصاحبه تلویزیونی بستنی می‌خورد، در حالی که بچه‌های غزه گرسنه هستند، امیدوار است آتش بس تا دوشنبه آینده که مصادف با آغاز ماه مبارک رمضان است، اجرایی شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید