جهاد اسلامی بیانیه صادر کرد/حملات خود در تمام میادین را ادامه می‌دهیم

کدخبر: ۶۳۳۸۶۸
اقتصادنیوز: جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: مقاومت به حملات خود در تمام میادین و جبهه‌ها به ویژه غزه و کرانه باختری ادامه خواهد داد.
جهاد اسلامی بیانیه صادر کرد/حملات خود در تمام میادین را ادامه می‌دهیم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اعلام کرد: مقاومت به حملات خود در تمام میادین و جبهه‌ها به ویژه غزه و کرانه باختری ادامه خواهد داد. ما به امت اسلامی و آزادگان جهان اطمینان می‌دهیم که مقاومت فلسطین در وضعیت بسیار خوبی است و به دشمن اجازه اجرای طرح‌هایش را نخواهد داد.

خبر مرتبط
پیش بینی جهاد اسلامی از مذاکرات واقعی مقاومت فلسطین با اسرائیل

اقتصادنیوز : جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد که حتی اگر معامله تبادل اسرا و آتش‌بس محقق شود، اسرائیل جنگ علیه غزه به ویژه علیه شهر رفح را متوقف نخواهد کرد.

در این بیانیه آمده است: هتک حرمت مسجد الاقصی توسط رژیم اشغالگر و شهرک نشینان و محدود کردن ورود نمازگزاران به آن بازی کردن با آتش است. ما در قبال این تجاوزات دست بسته نمی‌مانیم.

در این بیانیه تأکید شده است: مسؤولیتی که بر دوش ملت‌های عبری و اسلامی است در این ماه مبارک سنگین‌تر خواهد بود. پیروزی ملت فلسطین واجبی است که بالاتر از آن چیزی وجود ندارد.

خبر مرتبط
جهاد اسلامی قتل عام آوارگان گرسنه در میدان النابلسی غزه را محکوم کرد

اقتصادنیوز: جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای قتل عام آوارگان گرسنه در میدان النابلسی غزه را محکوم کرد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن تبریک ماه رمضان به امت اسلامی تأکید کرد: ماه رمضان امسال درحالی آمده است که ملت فلسطین زیباترین تصاویر پایداری و ثبات در برابر تروریسم صهیونیستی را رقم زدند. صهیونیست‌ها کشتار قرن را در غزه در سایه سکوت و غفلت عربی و اسلامی به راه انداخته‌اند.

نیروهای رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه محدودیت‌هایی را برای ورود جوانان به مسجد الاقصی برای ادای نماز عشاء ایجاد کرده و تنها به زنان و افراد بالای ۴۰ سال اجازه ورود دادند. با این حال ده‌ها فلسطینی توانستند از موانعی که ارتش این رژیم ایجاد کرده بود، بگذرند و وارد مسجد الاقصی شوند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید