حمله به سفارت روسیه در مولداوی+فیلم

کدخبر: ۶۳۵۳۸۱
اقتصاد نیوز:یک فرد مسلح با هدف تلاش برای ایجاد اخلال در روند انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه، در پایتخت مولداوی اقدام به پرتاب کوکتل مولوتف کرد.
حمله به سفارت روسیه در مولداوی+فیلم

 

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از فارس در حالیکه انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه از روز جمعه هفته گذشته آغاز شده است و امروز (یکشنبه) در سراسر جهان آخرین روز خود را سپری می‌کند، یک مرد سعی داشت با پرتاب کوکتل مولوتف به سمت سفارتخانه روسیه در مولداوی، در روند انتخابات اخلال ایجاد کند.شبکه راشاتودی گزارش کرد که فرد مظنون به سمت دروازه‌های سفارتخانه روسیه در «کیشیناو» پایتخت مولداوی در شرایطی‌که در حال برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری بودند، کوکتل مولوتف پرتاب کرد.

این شبکه روسی با انتشار تصاویری گزارش کرد که فرد مظنون بازداشت شد و افرادی که برای رأی‌ دادن به سفارتخانه روسیه مراجعه کرده بودند، به طور موقت به خارج از سفارتخانه هدایت شدند.طبق گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، کسی در حادثه فوق مجروح نشد و رأی‌گیری از سرگرفته شد.

رأی‌دهندگان واجد شرایط روسیه از بامداد روز جمعه ۱۵ مارس (۲۵ اسفند) برای شرکت در انتخابات سه روزه ریاست جمهوری پای صندوق های رأی رفتند. پوتین در این انتخابات با سه نامزد دیگر رقابت می‌کند اما نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که پوتین تقریباً در این انتخابات بی‌رقیب است و مجدداً رئیس‌جمهور خواهد شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید