اقدامات خوب دولت رییسی از نگاه امام جمعه سنندج

کدخبر: ۴۵۳۹۸۸
امام جمعه اهل سنت سنندج اقدامات خوب دولت ابراهیم رییسی را تشریح کرد.
اقدامات خوب دولت رییسی از نگاه امام جمعه سنندج

به گزارش اقتصادنیوز و به نقل از فارس، فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج که با حضور نمازگزاران و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسجد جامع این شهر اقامه شد، اظهار کرد: تفحص پیکر مطهر شهیده فاطمه اسدی بعد از ۳۷ سال، بار دیگر چهره کریه و شیطانی ضد انقلاب را برای مسلمانان جهان به وی‍ژه کُردها نمایان کرد.

وی تصریح کرد: امروز کرونا به عنوان یکی از مشکلات بزرگ در جامعه جهانی مهم‌ترین چالش بوده که زیان و ضرر مالی و جانی زیادی را وارد کرده است و تنها راهکار مقابله با آن رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و ماسک است.

وی تصریح کرد: تامین اعتبار برای تکمیل واحدهای مسکن مهر، چهار بانده کردن جاده مریوان به مرز باشماق و ساماندهی مرزها، مهار تورم و گرانی، تامین اعتبار مسکن ملی و برخی پروژه‌های نیمه‌تمام و در دست اقدام از اقدامات بسیار خوبی است که از سوی مسوولان انجام گرفته است.

امام جمعه سنندج تامین مسکن با اولویت و محوریت جوانان را اقدام ارزشمند دیگری در دولت بیان کرد و گفت: این اقدام نقش مهمی در ساماندهی وضعیت جوانان به رونق ازدواج و پایین امدن سن ازدواج خواهد داشت.

به گفته وی، اعلام شفاف قیمت‌گذاری ۲۰ قلم کالای اساسی اقدام ارزشمند دیگری بود که از سوی دولت مردمی انجام گرفته و قطعا نقش مهمی در تنظیم بازار خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه رسالت مسوولان در برابر رفع مشکلات جامعه ویژه در شرایط اقتصادی کنونی بسیار سنگین است گفت : مردم باید مسوولان را در مسیر خدمت بهتر در عرصه‌های عمران، آبادانی و رفع مشکلات اقتصادی قشر نیازمند کمک کنند.

ماموستا رستمی در ادامه به اهمیت ترحم و دستگیری نیازمندان و محرومین جامعه گریزی زد و گفت: حمایت و کمک نیازمندان و تلاش در راستای رفع مشکلات برادر دینی از دستورات دین اسلام است و موجب به حداقل رسیدن آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

وی تصریح کرد: پیامبر مکرم اسلام می‌فرمایند خیر و برکت کار برای برادر دینی و نیازمندان بالاتر از ماه‌ها عبادت در مسجد است.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: از مسوولان انتظار داریم که با پیروی از دستورات دین اسلام و آنچه پیامبر مکرم اسلام فرموده در مسیر خدمت به مردم به ویژه قشر نیازمند تمام تلاش و کوشش کنند.

وی ایجاد صلح در بین دیگران را نیز از دیگر اعمال نیک و دارای خیر فراوان از دیدگاه دین اسلام نام برد و عنوان کرد: پیامبر مکرم اسلام می‌فرمایند صلح بین دو نفر یا دو طایفه و یا دو خانواده از سال‌ها عبادت بالاتر است.

ماموستا رستمی عنوان کرد: دین اسلام را باید مطالعه و براساس دستوراتی که این دین مبارک در ابعاد مختلف داده در مسیر اصلاح فردی و اجتماعی و کمک به دیگران گام برداریم و به معنای واقعی مسلمان باشیم.

امام جمعه سنندج افزود: هر انسانی که صبح از خانه بیرون رفت و روزش را بدون دغدغه و تلاش برای رفع مشکلات برادران دینی خود به پایان رساند در دایره مسلمانان نیست.

وی تصریح کرد: هر میزان به نیازمندان و همنوعان خود کمک کنیم به همان میزان از سوی خداوند برکت و رحمت به زندگیمان سرازیر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تک تک ما نسبت به همدیگر مسوول هستیم و باید در راستای رفع مشکلات همنوع تلاش کنیم اینکه بگویم وظیفه دیگران است دستورات دین اسلام را نادیده گرفته‌ایم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید