امام جمعه تبریز:

آمریکا برای مذاکره با ایران «با زبان بی‌زبان» ابراز تمایل کرده

کدخبر: ۵۷۳۲۸۵
اقتصادنیوز: آل‌هاشم، خطیب جمعه تبریز گفت: حمایت از آشوب‌های ایران آخرین اشتباه آمریکا بود که امروز هم شاهد تجزیه و افول جریان اپوزیسیون هستیم و آمریکا به ابراز تمایل به مذاکره با زبان بی‌زبان کرده و الان آنها به خطای محاسباتی خود اقرار می‌کنند.
آمریکا برای مذاکره با ایران «با زبان بی‌زبان» ابراز تمایل کرده

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم گفت: ایران تسلیم زیاده‌خواهی غرب نخواهد شد و غرب باید رویه خود را اصلاح کند که البته بازگشت از مسیر اشتباه کمترین خواسته ایران است. 

واکنش اردوغان به ادعای دخالت روسیه در انتخابات ترکیه

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه تبریز گفت: بازگشت سوریه به اتحادیه عرب مهر تائیدی بر پیروزی محور مقاومت در مقابله با یکی از پیچیده‌ترین توطئه‌های مشترک آمریکا و شرکای منطقه‌ای این کشور در طول یک دهه این کشور بوده است.

  • وی با بیان اینکه پیروزی محور مقاومت به رهبری ایران به نمایش گذاشته شد و قطعا این اتفاق نشان داد که جهان در حال تغییر است، گفت: همه به این باور رسیده‌اند که در مواجهه با جبهه مقاومت، مواضع سرسختانه خود را کنار بگذارند و برای شکل‌گیری منطقه قدرتمند از اتکا به جریان غرب پرهیز کنند.

  • امام جمعه تبریز گفت: تحولات اخیر در منطقه نشان داد که جایگاه ایران و محور مقاومت بسیار گسترش یافته است و این جریان می‌تواند در مقابله با رژیم صهیونیستی معنای خاصی پیدا کند.

  • وی افزود: مشکل آمریکا اشتباه محاسباتی است چراکه آنها در برهه‌های مختلف در رابطه با مواجهه با مردم شریف ایران دچار اشتباه محاسباتی شده‌اند و راهی را طی کرده‌اند که جز پشیمانی چیزی به دنبال نداشت.

  • آل‌هاشم خاطرنشان کرد: حمایت از آشوب‌های ایران آخرین اشتباه آمریکا بود که امروز هم شاهد تجزیه و افول جریان اپوزیسیون هستیم و آمریکا به ابراز تمایل به مذاکره با زبان بی‌زبان کرده و الان آنها به خطای محاسباتی خود اقرار می‌کنند.

  • نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: ایران تسلیم زیاده‌خواهی غرب نخواهد شد و غرب باید رویه خود را اصلاح کند که البته بازگشت از مسیر اشتباه کمترین خواسته ایران است. قاعده مواجهه با ایران قدرتمند تغییر کرده و غرب باید متوجه این تغییر باشد؛ آمریکا نباید به جای اصلاح خود از ادبیات و سیاست مخرب خود استفاده کند.

  • آل‌هاشم متذکر شد: قطعا هرگونه خطای رژیم مستقیما متوجه آمریکا خواهد بود. خطیب نماز جمعه تبریز با اشاره به سفر فرمانده کل نیروی انتظامی کشور به استان گفت: از حضور ایشان و خدمات ارزنده سردار عبدی تشکر می‌کنم و انتصاب سردار محمدی را تبریک عرض می‌کنم. وی گفت: از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات تشکر می‌کنم که دیروز برای بررسی آموزشی و تحقیقاتی دانشگاهی و آموزشی آمده بودند.

  • وی با بیان اینکه دشمن شبانه‌روز در ایجاد جنگ رسانه‌ای در تمام ابعاد اعم از اقتصادی، سیاسی، فرهنگی کرده است، گفت: در حوزه فرهنگ و رسانه باید دستگاه‌های دولتی در موضع فعال قرار بگیرند زیرا امروز میدان نبرد در جنگ ترکیبی میدان بسیار وسیع است و همه وظیفه دارند که باید از تهاجم فرهنگی و رسوبات بر جای گذاشته‌اش غبارزدایی کرد و با اقدامات تحولی و اغنایی از فرهنگ ناب مردم صیانت و پاسداری کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید