غزه شهر اشباح/ فاجعه بزرگ در اطراف غزه!

کدخبر: ۶۰۴۰۹۶
اقتصادنیوز: در پی عملیات طوفان الاقصی، رسانه‌های عبری‌زبان شرایط شهرک‌های اطراف غزه را به شهر اشباح تشبیه کرده و آن را بسیار فاجعه‌بار توصیف کردند.
غزه شهر اشباح/  فاجعه بزرگ در اطراف غزه!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  فارس، رسانه‌های رژیم صهیونیستی با گذشت بیش از یک هفته از عملیات بزرگ طوفان الاقصی، شرایط شهرک‌های اطراف غزه را «فاجعه» خواندند و همچنین نوشتند که حمله زمینی ارتش اشغالگر به غزه، موجب از بین رفتن همه نیروهای حماس و جهاد اسلامی نخواهد شد.

به نوشته وبگاه شبکه المیادین، در این باره شبکه صهیونیستی «هامیتاف» در گزارشی گفت: «حجم فاجعه در شهرک "کفار عزه" بسیار بزرگ است؛ در این شهرک ۲۵ نفر کشته، ۱۳ نفر مفقود، هفت نفر اسیر و شش نفر دیگر زخمی شده‌اند».

این شبکه همچنین گفت که ابعاد فاجعه در شهرک «نیر عوز» غیر قابل تصور است، به طوری که نیمی از شهرک‌نشینان کشته، زخمی یا مفقود شده‌اند و از جمعیت ۴۰۰ نفری شهرک، ۲۵ الی ۳۰ نفر کشته شده و ۸۰ نفر دیگر مفقود هستند.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین گفتند که شهرک «کریات شمونه» در اطراف غزه به «شهر اشباح» تبدیل شده است.

در این راستا فضایی از رعب و وحشت در میان شهرک‌نشینان حاکم است و شهرداری «سدیروت» امروز (یکشنبه) گفت که تا امشب ۹۰ درصد ساکنان، این شهر را ترک خواهند کرد.

سخنگوی شهرداری «عسقلان» نیز گفت که از زمان آغاز جنگ، رزمندگان مقاومت حدود ۱۰۳۹ راکت و خمپاره به سمت این شهر شلیک کرده‌اند که ۱۷۳ گلوله در داخل شهر فرود آمده است.

از سوی دیگر در شرایطی که ارتش رژیم صهیونیستی خود را برای حمله زمینی به غزه آماده می‌کند، روزنامه یدیعوت احارانوت به قلم یک تحلیلگر نظامی نوشت: «اگر توقع داشته باشیم که ارتش اسرائیل تمامی نیروهای حماس و جهاد اسلامی را از بین ببرد، این اتفاق هرگز نخواهد افتاد».

در همین حال رسانه‌های صهیونیستی تاکنون به هلاکت بیش از ۱۳۰۰ صهیونیست و زخمی شدن بیش از ۳۴۰۰ نفر دیگر از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی اذعان کرده‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید